Trivelig gamemaster og utfordringer i kø!

Prøvd alle rommene deres, og med "Spillet" har de høynet vanskelighetsgraden. Klarte de andre to... les mer

Anmeldt 6. august 2022
johannem121
Veldig gøy.

Veldig hyggelig gamemaster, veldig gøy og spennende spill. Anbefales på det varmeste! Med to-tre... les mer

Anmeldt 18. juli 2022
HeddaVik1
Lausanne, Sveits

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Svolvær
Silent Trollfjord Cruise
109 anmeldelser
2025 av 36 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kona, meg og våre to 14år gamle gutter prøvde både Arven og Odins Øye hos Lofoten Escape & Adventures. Det var en helt fantastisk opplevelse for alle 4. Det var to veldig gjennomførte Escape Room, med artige og finurlige oppgaver, og ikke minst gode og spennende historier. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Jacobsen78
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Perfekt å dra hit med venner når man ønsker å gjøre noe uten om det vanlige. Perfect place to go with friends to do something out of the ordernairy

Stay sharp!

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, idaleon1
LofotenEscape, Manager på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og oppfordring :-). Takk for besøket.

Anmeldt 16. november 2019

Kjempemorsom opplevelse på en lørdag kveld! 1 time med skikkelig teamwork for vennegjengen for å løse gåten

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, RSelnes
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Takk for flott anmeldelse. Takk for besøket og velkommen tilbake :-)

Anmeldt 14. oktober 2019

Deltok med jobben. Super teambulding. Flinke arrangører, opplegget var smart og kreativt. Proft gjennomført.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Joakim H

Takk for hyggelig besøk og flott anmeldelse. Velkommen tilbake en annen gang :-)

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Kjempemoro opplevelse for hele familien! Vi testet ‘Odins Øye’. Vi er en familie med barn fra 7 til 15 og alle i familien hadde en utrolig bra opplevelse.

Rommet var spennende og utfordrende, men vi klarte det!

Anbefales sterkt!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, hansghammer
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Tusen takk for besøket, og for meget hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.