Escape room

Utrolig morsom aktivitet for hele familien. Topp service og spennende oppgaver. Vi var fire stykker... les mer

Anmeldt 17. desember 2023
348pettert
Svolvær, Norge
Perfekt team building

Perfekt team building for kollegaer og venner. Vi dro dit sammen med kontoret og fikk brynet oss på... les mer

Anmeldt 3. november 2023
FridaO126
Oslo, Norge

Anmeldt 20. juli 2020

Spennende Escaperoom med gode gåter og masse detaljer. Odins øye var gøy og akkurat passelig vanskelig!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, KristinJ21
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kona, meg og våre to 14år gamle gutter prøvde både Arven og Odins Øye hos Lofoten Escape & Adventures. Det var en helt fantastisk opplevelse for alle 4. Det var to veldig gjennomførte Escape Room, med artige og finurlige oppgaver, og ikke minst gode og spennende historier. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Jacobsen78
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Perfekt å dra hit med venner når man ønsker å gjøre noe uten om det vanlige. Perfect place to go with friends to do something out of the ordernairy

Stay sharp!

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, idaleon1
LofotenEscape, Manager på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og oppfordring :-). Takk for besøket.

Anmeldt 16. november 2019

Kjempemorsom opplevelse på en lørdag kveld! 1 time med skikkelig teamwork for vennegjengen for å løse gåten 👍

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, RSelnes
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Takk for flott anmeldelse. Takk for besøket og velkommen tilbake :-)

Anmeldt 14. oktober 2019

Deltok med jobben. Super teambulding. Flinke arrangører, opplegget var smart og kreativt. Proft gjennomført.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Joakim H

Takk for hyggelig besøk og flott anmeldelse. Velkommen tilbake en annen gang :-)