Veldig artig

Utrulig artig aktivitet på en regnværsdag! Vi storkosa oss 😀 vi hadde med en ettåring og han... les mer

Anmeldt 11. august 2021
sandralO5429OK
Kjekk aktivitet når regnet tar over

Veldig gøy Escape room! Det er «hjemmelaga» så det er ikke likt andre plasser. Vi storkoste oss... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
676agathem

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Svolvær
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Testet «Odins Øye», og hadde en times tid med sterkt engasjement fra samtlige. Vi var to foreldre, og to gutter på 19(meg) og 17 år. Vi fullførte ikke helt innen tiden, men hadde det veldig gøy!

Helt klart å anbefale om en skulle være i nærheten!

Takk, 88jonasn
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei. Takk for anbefaling. Flott å høre at dere hadde en fin opplevelse.

Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Lofoten Escape var eit høgdepunkt i vårt besøk i Svolvær og Lofoten! Min mann, to av våre tenåringer og eg, var på både Odins Øye og Arven. Begge Escape rooms var gjennomførte med forseggjorte rekvisitter, og spennende gåter. Kan virkelig anbefale Lofoten Escape til alle!

Takk, anebergs
Anmeldt 20. juli 2020

Spennende Escaperoom med gode gåter og masse detaljer. Odins øye var gøy og akkurat passelig vanskelig!

Takk, KristinJ21
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kona, meg og våre to 14år gamle gutter prøvde både Arven og Odins Øye hos Lofoten Escape & Adventures. Det var en helt fantastisk opplevelse for alle 4. Det var to veldig gjennomførte Escape Room, med artige og finurlige oppgaver, og ikke minst gode og spennende historier. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Jacobsen78
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Perfekt å dra hit med venner når man ønsker å gjøre noe uten om det vanlige. Perfect place to go with friends to do something out of the ordernairy

Stay sharp!

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, idaleon1
LofotenEscape, Manager på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og oppfordring :-). Takk for besøket.