Trivelig gamemaster og utfordringer i kø!

Prøvd alle rommene deres, og med "Spillet" har de høynet vanskelighetsgraden. Klarte de andre to... les mer

Anmeldt 6. august 2022
johannem121
Veldig gøy.

Veldig hyggelig gamemaster, veldig gøy og spennende spill. Anbefales på det varmeste! Med to-tre... les mer

Anmeldt 18. juli 2022
HeddaVik1
Lausanne, Sveits

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Svolvær
Silent Trollfjord Cruise
110 anmeldelser
Anmeldt 18. august 2020

Fyyyy fasan dette var gøy !!! Ble kjempegodt tatt imot av vertinnen. Vi storkosa oss og var i konstant spenning under oppgaven. Vi blir garantert å prøve neste rom. Anbefales på det sterkeste og vi blir å anbefale dette til alle.

Mvh Janita

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, utsikten11
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei Janita
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at dere hadde en flott opplevelse. Velkommen tilbake til å prøve "Arven".

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Spennende, utfordrende og absolutt verdt ett besøk.
Vi prøvde begge rommene og var strålende fornøyd med besøket her!!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, rholte

Hei!
Tusen takk for hyggelig besøk og fantastisk innsats :-)

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi var fire voksne som hadde en super og spennende opplevelse med «Odins Øye»! Selv hadde jeg ikke vært i escape room før og var spent. Vi ble veldig godt tatt imot og fikk akkurat nok informasjon på forhånd til å bygge spenningen, men også til å skjønne litt hva det hele gikk ut på. Vi klarte det på hengende håret og kom jublende ut derfra. Gleder meg til å prøve «Arven»!

Takk, Eliza0101

Hei
Takk for besøket og hyggelig tilbakemelding. "Arven" venter på dere :-)

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Testet «Odins Øye», og hadde en times tid med sterkt engasjement fra samtlige. Vi var to foreldre, og to gutter på 19(meg) og 17 år. Vi fullførte ikke helt innen tiden, men hadde det veldig gøy!

Helt klart å anbefale om en skulle være i nærheten!

Takk, 88jonasn
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei. Takk for anbefaling. Flott å høre at dere hadde en fin opplevelse.

Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Lofoten Escape var eit høgdepunkt i vårt besøk i Svolvær og Lofoten! Min mann, to av våre tenåringer og eg, var på både Odins Øye og Arven. Begge Escape rooms var gjennomførte med forseggjorte rekvisitter, og spennende gåter. Kan virkelig anbefale Lofoten Escape til alle!

Takk, anebergs