Trivelig gamemaster og utfordringer i kø!

Prøvd alle rommene deres, og med "Spillet" har de høynet vanskelighetsgraden. Klarte de andre to... les mer

Anmeldt 3 dager siden
johannem121
Veldig gøy.

Veldig hyggelig gamemaster, veldig gøy og spennende spill. Anbefales på det varmeste! Med to-tre... les mer

Anmeldt 3 uker siden
HeddaVik1
Lausanne, Sveits

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Svolvær
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy Escape room! Det er «hjemmelaga» så det er ikke likt andre plasser. Vi storkoste oss:) Kjekk aktivitet å gjøre med familie og venner når det ikke er så gøy utevær eller du er lei av natur.

Takk, 676agathem
LofotenEscape, Manager på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen takk for flott tilbakemelding, så bra at dere hadde det morsomt og koste dere. Velkommen tilbake til Lofoten Escape.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn (8 og 12 år). Ble tatt imot av positiv og blid ung dame som gav god informasjon og gode hint underveis (litt vanskelig oppgave for oss med lite erfaring ). En super aktivitet når været ikke er helt med oss! Anbefales

Takk, Norunn F

Tusen takk for besøket og anbefaling. Velkommen tilbake en annen gang :-)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Helt super opplevelse for meg og mine to medreisende på 12 og 13 år!

Vi ble tatt godt i mot av en imøtekommende og hjelpsom vert som ga oss god informasjon om hva som ventet. Vi ble sugd inn i oppgaven og synes alle dette var en høydare på jenteturen.
Vi kommer garantert tilbake!

Takk, 703annelinr

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at dere hadde en fin opplevelse. Velkommen tilbake til Lofoten Escape.

Anmeldt 15. mai 2021

Vi var 4 personer som var her å prøvde rommet «Odins øye». Dette angrer vi ikke på!
For 2 av oss var det første gang i ett escape room, å på grunn av super utførelse blir det ikke siste.
Alt va bra gjennomfør, fra belysning, dekorasjon, gåter og bakgrunns musikk som fikk blodet til å pumpe mens tiden rant ut.
Dette bør prøves

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, BenteL227
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2021

Tusen takk for besøket, og for fantastiske tilbakemeldinger :-)

Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Kjempe hyggelig folk som tar godt vare på gjestene. 2 flotte rom med forskjellige tema. Føler nok Arven rommet var litt enklere (var vanskelig begge men) kommer gjerne tilbake igjen og anbefaler dette på det varmeste . Venner eller team building for mindre grupper. Tusen takk for en herlig aften

Dato for opplevelse: mars 2021
2  Takk, Shebbas
LofotenEscape, Daglig leder på Lofoten Escape & Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2021

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, og ikke minst, så bra at dere hadde en flott opplevelse. Velkommen tilbake en annen gang.