Kveldscruise

Ulike måter å oppleve World Sea Explorers på
Kveldscruise
2 anmeldelser
Anmeldt 10. august 2021

Veldig fin båt, med enda bedre mannskap. Sochi og Kennet følger opp alle hele turen, 4 timer fisking gikk fort som bare det. Absolutt å anbefale

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, L3055FXlouised
worldseaexplorers, General Manager på World Sea Explorers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2022

Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det var hyggelig å ha deg ombord, og vi håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott båttur utenfor Svolvær på en kjempefin motorseiler. Flott måte å se de spektakulære fjellene utenfor Svolvær på, og vertene kunne ikke vært hyggeligere! Vi så flere ørner og fikk noen flotte bilder. Fikk til og med gode tips til andre ting å gjøre i Lofoten, veldig bra!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 240j_rgenf

Anmeldt 24. juli 2021

Alle andre var opptatt med fotball-EM så vi
fikk en privattur med denne flotte skuta.
Første napp kom i samme øyeblikk vi slapp
kroken i vannet og alle i familien fikk minst
én fisk! Turen er perfekt for familier; høy
komfort, romslig med areal å bevege seg
på og flott salong under dekk for den som
vil ha en pause. Vi fikk ikke bruk for
hverken solstolene eller badetønna på
dekk på vår tur, men for den som har tid
og lyst finnes alle muligheter til en
skikkelig luksustur på sjøen!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, sinovitza

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott tur i Svolvær med seilbåten! Flott oppvartning og god service. Kan anbefales for andre som vil oppleve Lofoten fra sjøsiden.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Dream01292706891

Anmeldt 15. juli 2021

For en fantastisk opplevelse ombord på Stella Oceana! Ettersom været ga oss utfordringer ble fisketuren med World Sea Explorers flyttet for å gjøre opplevelsen best mulig. Dette ble gjort på en meget profesjonell måte og vi satt igjen med et fantastisk minne. På skuta ble vi tatt imot av fantastiske Kenneth og Sachi. Vi fikk en god innføring i båtens sikkerhetsrutiner. Videre tilbragte vi tiden på dekk hvor vi nøt flott usikt og lyttet til interessant historie om Lofotfisket og øyene rundt. Kenneth tilpasset fisketuren etter vær og vind, som gjorde opplevelsen perfekt. Hjemturen ble kul da vi fikk oppleve litt av været og havets krefter da bølgene på nærmere 4 meter slo over båten og vi fikk oss en god dysj. Tipptopp Kenneth, du ga oss et minne for livet :-)

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, EvenSkjeggestad