Utrolig flott iskunst

Anmeldt 7. oktober 2018
bentejnf
Bodø, Norge
Kjøp inngangsbillett med velkomstdrink+en ekstra drink!

Dette var tredje gang jeg var her men første gang jeg gjorde hele opplevelsen med drink servert i... les mer

Anmeldt 2 uker siden
tovebrelum
Bodø, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Har vært på Norgesferie i år, og et av stoppestedene ble Svolvær. Såg da at Magic Ice var et sted man kunne dra, så jeg og kjæresten min dro bortom for å se hva som var i vente. Plassen var lett å finne, da både Google maps og merking i asfalten viste vegen bort. Ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt fyr som viste oss rundt. Vi fikk en velkomstdrink og en valgfri drink i menyen dems med billetten vår. Skulpturene var godt gjennomført, spesielt sklien og tronen. Ønsket man å varme seg litt opp igjen var det heller ikke noe problem å stikke litt ut i butikken, for å så komme inn igjen hvis det var ønskelig, man fikk også en varm poncho og hansker, men anbefaler å ha på seg litt varme klær, shorts og t-shorte blir litt i kaldeste laget.
Alt i alt var vi veldig fornøyde med denne turen, anbefaler det hvis man har tatt turen innom Svolvær.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, TormodI3
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Dro hit på dagstur med min kjære, kjøpte oss inngang med velkomstdrink. Vi fikk også en guidet tur igjennom museumet samt ekstra historie om hvordan de lager disse skulpturene. Helt fantastisk!

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Malin O
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Magic Ice er interessant aktivitet, og det blir fort kjedelig. Det er endel skulpturer som er laget i is og når du har sett disse så er ikke noe mer som skjer. Det er forskjellige artister fra utlandet som lager disse skulpturerene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 155shahriarj
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

For en opplevelse.Ble møtt av en hyggelig ung mann som informerte om plassen. Fikk låne varm kappe og hansker. Inne ble vi servert kreklingvin. Mye font å se.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, bentejnf
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Artig sted å ha vært, men etter 10 min har du i grunn sett det som er. De har skjært ut mange flotte bilder/skulpturer, så artig sted å være innom. Men føler ikke at vi har behov for å dra innom her igjen. Siden vi hadde med to barn brukte vi lenger tid enn om vi hadde vært aleine, de likte sklia og «snøhulegangene» veldig godt. Velkomstdrinken som følger med til inngangsbilletten til kr 198 er helt forferdelig! Anbefaler den alkoholfrie drinken som følger med til barna isteden for som enkelt og greit er solo

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Sihavik