Utrolig flott iskunst

For en opplevelse.Ble møtt av en hyggelig ung mann som informerte om plassen. Fikk låne varm kappe... les mer

Anmeldt 7. oktober 2018
bentejnf
Bodø, Norge
Kjempemoro for barn!

Kjempekul verden med figurer skåret ut av is. I tillegg var det laget en is sklie som barna likte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
187sivs
Lofoten, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Mellomlandet i Svolvær på ferietur, søkte på opplevelser som var tilgjengelig på kvelden da dette dukket opp. Ikke akkurat synlig før man står utenfor døra på tur dit, men ingen problem å finne frem med kart.

Blir møtt av engelsktalende betjening, ingen problem dette, men ser gjerne å kunne snakke norsk på norgesferien.

Artig og spennende kunstverk, men blir fort ferdig. Tok veldig lang tid så måtte spørre etter velkomstdrinken før vi fikk den.

Absolutt verdt et besøk om man er i nærheten for en annerledes opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, h_vardl755
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Har vært på Norgesferie i år, og et av stoppestedene ble Svolvær. Såg da at Magic Ice var et sted man kunne dra, så jeg og kjæresten min dro bortom for å se hva som var i vente. Plassen var lett å finne, da både Google maps og merking i asfalten viste vegen bort. Ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt fyr som viste oss rundt. Vi fikk en velkomstdrink og en valgfri drink i menyen dems med billetten vår. Skulpturene var godt gjennomført, spesielt sklien og tronen. Ønsket man å varme seg litt opp igjen var det heller ikke noe problem å stikke litt ut i butikken, for å så komme inn igjen hvis det var ønskelig, man fikk også en varm poncho og hansker, men anbefaler å ha på seg litt varme klær, shorts og t-shorte blir litt i kaldeste laget.
Alt i alt var vi veldig fornøyde med denne turen, anbefaler det hvis man har tatt turen innom Svolvær.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, TormodI3
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Veldig fine og gjennomførte isskulpturer med gode detaljer. I prisen var to drinker servert i isglass inkludert. Disse var veldig gode. Det var den daglige lederen som tok oss imot, både han og resten av betjeninga var veldig hyggelige. Daglig leder tok seg tid til å gi oss en privat omvisning hvor han fortalte om hvordan stedet drives og skulpturene blir til. Det er MYE arbeid som går med i dette. Alt i alt en spennende og minnerik opplevelse. Denne plassen er definitivt verdt et besøk :)

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, hildemariomlid
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Dro hit på dagstur med min kjære, kjøpte oss inngang med velkomstdrink. Vi fikk også en guidet tur igjennom museumet samt ekstra historie om hvordan de lager disse skulpturene. Helt fantastisk!

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Malin O
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Magic Ice er interessant aktivitet, og det blir fort kjedelig. Det er endel skulpturer som er laget i is og når du har sett disse så er ikke noe mer som skjer. Det er forskjellige artister fra utlandet som lager disse skulpturerene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 155shahriarj