Vi støtter følgende nettlesere:
Vil du ha de laveste hotellprisene? Du er på riktig sted. Vi undersøker over 200 nettsteder for deg.

“Ferie” 4 av 5 bobler

5 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Ferie”
4 av 5 bobler Anmeldt 8 august 2016 via mobile enheter

Innholdsrikt museum! Spennende å se så mange effekter samlet. Gode forklaringer og variasjon i utstilling. Absolutt vært ett besøk.

Besøkte august 2016

• Alle nye på norsk
Norsk først
8 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
“Lite, men allikevel stort.”
5 av 5 bobler Anmeldt 25 juli 2016

Museet er lite, og det er veldig mye på ett sted. Men eier er godt informert om alle gjenstandene han har og hadde stort sett en historie eller to å fortelle om tingene og folkene. Veldig interessant å gå rundt å titte, samt lese om de forskjellige gjenstandene.

Besøkte juli 2016
Takk, Kristine B
2 anmeldelser
“Krigsminner”
5 av 5 bobler Anmeldt 23 juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk flott samling av krigsminner. Vi kommer tilbake, for her var det utrolig mye interessant.
For en samling. Anbefales på det sterkeste!!

Besøkte juli 2016
Takk, Hanne U
1 anmeldelse
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Enorm samling! Anbefales!”
5 av 5 bobler Anmeldt 18 juni 2016 via mobile enheter

Først og fremst; gode åpningstider og en inngangspris som er studentvennlig.

Videre ble vi møtt av en hyggelig betjening som tilbydde seg å svare på de spørsmål vi måtte ha. Utstillingen er en av de største vi har sett, enormt med ting samlet på en plass! Det var også informasjonsskilt på det aller meste, slik at man fikk med seg historien rundt tingene og "fun facts".

Anbefales virkelig for alle som er interessert i andre verdenskrig. Ikke like aktuelt for små barn, da mye av utstillingen er ubeskyttet.

Besøkte juni 2016
1 Takk, Ida Sofie Mienn... O
Oslo, Norge
51 anmeldelser
12 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 14 nyttige stemmer
“Fantastisk opplevelse!”
5 av 5 bobler Anmeldt 26 mars 2016

Krigsminnemuseet i Svolvær er en av europas største samling av gjenstander fra 2. Verdenskrig. Man oppdager tidlig at museet eies og drives av en ekstremt kompetent ildsjel som virkelig brenner for prosjektet. Man kan lese utfyllende om gjenstandene som står utstilt, og jeg tviler på at man klarer å gå igjennom museet uten å lære noe nytt om krigen. En fantastisk opplevelse!

Besøkte mars 2016
1 Takk, Jwfarstad

Reisende som så på Lofoten War Museum, så også på

Har du vært i Lofoten War Museum? Del dine erfaringer!