Vi støtter følgende nettlesere:
Vil du ha de laveste hotellprisene? Du er på riktig sted. Vi undersøker over 200 nettsteder for deg.

“Imponerende!!!!” 5 av 5 bobler

Roros
7 anmeldelser
“Imponerende!!!!”
5 av 5 bobler Anmeldt 14 august 2016 via mobile enheter

En utrolig imponerende samling fra krigen. Og en meget kunnskapsrik mann som jobbet der. Et sted som må besøkes når man er i Lofoten!

Takk, MerthiIndia

Oslo, Norge
22 anmeldelser
3 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Sjarmerende, men overfylt ”
4 av 5 bobler Anmeldt 10 august 2016 via mobile enheter

Jeg har besøkt mange museer i livet mitt og dette museet har et enormt mengde gjenstander. Mange av disse er enestående og veldig fasinerende. Dessverre er ikke museet så flink på å formidle en gjennomgående historie og føles til tider veldig rotete. Men samtidig er en del av sjarmen, å finne gjenstander som er litt gjemt.
Jeg vet ikke hvor mye midler museet har og hvor mange årsverk de har til rådighet, noe som selvfølgelig påvirker dette.
Uansett er museet vel verdt et besøk og jeg angrer ikke på at jeg var innom. Anbefales, men kanskje ikke om du har små barn.

Takk, Nechered
Lier, Norge
5 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Ferie”
4 av 5 bobler Anmeldt 8 august 2016 via mobile enheter

Innholdsrikt museum! Spennende å se så mange effekter samlet. Gode forklaringer og variasjon i utstilling. Absolutt vært ett besøk.

Takk, Maryblue50
8 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
“Lite, men allikevel stort.”
5 av 5 bobler Anmeldt 25 juli 2016

Museet er lite, og det er veldig mye på ett sted. Men eier er godt informert om alle gjenstandene han har og hadde stort sett en historie eller to å fortelle om tingene og folkene. Veldig interessant å gå rundt å titte, samt lese om de forskjellige gjenstandene.

Besøkte juli 2016
Takk, Kristine B
2 anmeldelser
“Krigsminner”
5 av 5 bobler Anmeldt 23 juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk flott samling av krigsminner. Vi kommer tilbake, for her var det utrolig mye interessant.
For en samling. Anbefales på det sterkeste!!

Besøkte juli 2016
Takk, Hanne U

Reisende som så på Lofoten War Museum, så også på

Har du vært i Lofoten War Museum? Del dine erfaringer!