Åpen i dag: 10:00 - 16:00, 18:30 - 22:00
MÅ oppleves!!

Kusina og jeg tok turen innom her en lørdagskveld. Kostet 100 kroner i inngang (50 kr for barn... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Ailiskh
Horten, Norge
Absolutt verdt å besøke!

Dette stedet er absolutt verdt å besøke, da det inneholder så mye klær og gjenstander fra 2.vk. Det... les mer

Anmeldt 2 dager siden
hildemartine_
Hamar, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette lille museet er allikevel stort når det kommer til utstilte gjenstander. Mye spennende og de fleste gjenstander er beskrevet med et regionalt fokus. Her er mye for enhver smak. Må besøkes dersom du er interessert i 2. verdenskrig.

2  Takk, Rune1973
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Hver gang jeg besøker Svolvær i de siste tre årene tar jeg en tur inn på Krigsmuseet. Jeg kan bruke flere timer der. Tusen takk til William Hakvaag for et fantastisk museum! Besøket anbefales!

Takk, Vlad_Mor
Anmeldt 3. juli 2020

VELDIG flink vert. Han kan masse og forteller gjerne historier. Kunnskapsrik mann. Forteller fine historier fra krigen.

Takk, Anita1991Sofie
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Det er utrolig mye å se på, og ting som man vanligvis ikke ser. Eieren av museet var utrolig engasjert og kunnskapsrik, og fortalte om mange av tingene. Her Må man sette av litt tid, for det er mye å se på. Sjelden å se så flott utstilling av uniformer og småting. Anbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 566larserikk
Anmeldt 7. mars 2020

Dette litt spesielle museet er absulutt verdt et besøk. Hyggelig mottakelse/omvisning og mye interesant å se. Man bør imidlertid bevilge seg god tid, her er det mye å lese og sette seg inn i.

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, Per741