Åpen i dag: 10:00 - 16:00, 18:30 - 22:00
En skatt

Var innom museet når Hurtigruta lå i havn - Hadde dessverre alt for dårlig tid til rådighet... les mer

Anmeldt 28. november 2021
SynneSara
Longyearbyen, Norge
10/10

Innholdsrikt museum med hyggelig personell som kunne fortelle mye fra WW2. Mye å se på. Veldig bra..

Anmeldt 6. september 2021
juliesofief

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk rik samling av alt fra uniformer til håndvesker fra krigen. Mange interessante tekster som er formidlet på en god og til tider meget underholdene måte. Anbefaler en tur hit.

1  Takk, siljesveen
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

En imponerende samling av gjenstander fra 2. verdenskrig. Veldig interessante tekster som vises med gjenstandene. Alle inkludert barn bør få med seg dette museet.

Takk, Helene B
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Et spennende sted med mange utrolige ting fra 2.verdenskrig. Flott omvisning og historier fra han som har samlet alle de utrolige gjenstandene.

Takk, meretee_13
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Hadde lest på TripAdvisor at dette skulle være bra. Men ble blåst av banen da vi ankom for her var det en utrolig samling William Hakvaag har satt sammen. Dette var uten sammenligning det beste krigsminnemuseum vi har besøkt.
Anbefaler det på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, torem491
Anmeldt 1. mars 2021 via mobile enheter

Beste museet jeg har vært på, og utrolig spennende å høre William fortelle historier! Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: mars 2021
1  Takk, 236kinek