Åpen i dag: 10:00 - 16:00, 18:30 - 22:00
Inponerende samling

Daglig leder William Hakvaag har en imponerende samling og er en trivelig kar. Jeg vil anbefale... les mer

Anmeldt 21. august 2022
AuroraAJ
Lillehammer, Norge
En skatt

Var innom museet når Hurtigruta lå i havn - Hadde dessverre alt for dårlig tid til rådighet... les mer

Anmeldt 28. november 2021
SynneSara
Longyearbyen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Silent Trollfjord Cruise
109 anmeldelser
Anmeldt 4. august 2021

Museet har utruleg mykje effektar på eit lite område. Gunstige opningstidene. Beste krigsmuse eg har vore innom!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Trehar
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Flott samling av ting fra andre verdenskrig. Hun som jobber der var utrolig flink til å formidle historier så det kom veldig tett på. Vi var der med barn på 8 og 10 år og de synes det var utrolig spennende! Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 187sivs
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble virkelig en opplevelse. Museet er stappfult av sjeldne ting fra krigen. Her finner du minner fra alle sider av 2 verdenskrig.
Ting du ellers ikke får sett.

Han som driver er svært entusiastisk og kunnskapsrik, slå gjerne av en prat med han.

Hit vil vi tilbake.

Takk, grywencheh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg tok turen innom her en lørdagskveld. Kostet 100 kroner i inngang (50 kr for barn). Altså, dette museet er absolutt verst et besøk! Her er det en imponerende (!!!) samling av gjenstander fra 2. verdenskrig. Det er godt tekstet til de fleste gjenstandene også, både på norsk, engelsk, tysk og fransk. Lærte mye nytt her og fikk se objekter det muligens bare finnes én av i hele verden!

Takk, Ailiskh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette stedet er absolutt verdt å besøke, da det inneholder så mye klær og gjenstander fra 2.vk. Det er i tillegg skrevet med tekst på flere språk og det gir innblikk i historien.

Eieren av dette stedet er også veldig hyggelig og imøtekommende! Han har også publisert en bok som vi kjøpte, vi gleder oss til å se i den.

Takk, hildemartine_