“Håpløst - Styr unna!!”
Anmeldelse av Milano

Milano
Vurdert som nr. 15 av 21 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig! Kebab uten kjøtt, fikk ikke det vi bestilte. Alt for dyrt. Ufyselig betjening! Ville ikke rette opp feil. STYR UNNA!!!!

1  Takk, 8leMario

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Gatekjøkken i Svolvær. Hyggelig personale. Hadde en kebab tallerken som var litt smakløs men helt grei. Ikke den beste jeg har smakt. Mannen hadde en pizza mafiosa. Han ratet den til 4/6. Helt ok sted å spise. Det er ikke mye utvalgt i Svolvær midt i juli da alt er fullt.

Takk, 480helenes
Anmeldt 4. juli 2021

Ikke god mat, var tom restaurant, alikavel tok det lang tid. Mye feil med bestillingen. Kyllingtallerkenen var en kyllingburger delt i biter. Bernaisesauaen smakte ikke bernaise i det hele tatt, tydelig en ferdigsaus på flaske som de hadde over. Fikk inntrykk at her fantes det ikke yrkesstolthet, de prøvde ikke engang.

Takk, Miriam O
Anmeldt 28. juni 2021

Veldig god pizza, mye fyll og sprø bunn. Hyggelig og imøtekommende servitør. Ryddige og rene lokaler. Pluss for å ikke ha høy musikk på, slik mange steder har idag. Alt i alt, veldig fornøyd

Takk, 964marianns
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Stedet ikke en restaurant mer et bra gatekjøkken med sitteplasser.
Vi prøvde blant annet Pizza og fritert kylling, begge deler bra. Mye mat og det smakte bra.
Veldig hyggelig betjening og det var fint lite å klage på.

Karakteren satt ut fra «gatekjøkken» standard. Det er ikke stedet for et gourmetmåltid men greie råvarer til en ditto pris får du.

Pris 139 og 159,-

Takk, LasseS_11

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!