Anbefales!!!

Flott tur med mye, god informasjon på veien. Fikk sett ørn på nært hold. Moro med kjøring i bølger... les mer

Anmeldt 4 dager siden
monicavK9902VP
Trollfjorden

Helt nydelig opplevelse! Kjempehyggelig og dyktig guide, masse ørn og nydelig natur. Anbefales... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Hofsvang

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur, med dyktig og flink båtfører/ guide. Flott natur, masse inntrykk.
Kan virkelig anbefales.

1  Takk, kennethtoftl
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Takk så mye for tilbakemeldingen! :) Ingenting som gjør oss brødrene mer glad enn å se/ høre at gjestene sitter igjen med en flott opplevelse og minner :) Ønsker deg og dine en fortsatt super sommer :)

Anmeldt 9. juli 2020

Mine beste anbefalinger både gøy interessant og spektakulært.
En dyktig vert
Flink båtfører, vi kommer gjerne tilbake

Takk, 494vibekel

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for en flott tur sammen med dere! :) Dere er hjertelig velkommen tilbake og ønsker dere en fortsatt finfin sommer! :)

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

For en fantastisk opplevelse. Her er det valuta for pengene. Tak til Johannes, vår skipper, som gjorde dette til en uforglemmelig tur. Det ble mye torsk og før vi var i land var alt filetert. Måten jan tok vare på de yngste var imponerende. Terningkast 12! Tusen takk!

Takk, Obelix12a
Go2Lofoten, Director of Sales på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Så kjekt å høre at dere hadde en topp tur! Og takk for at dere ville bli med oss ut på tur! Takker så mye for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt super sommer! :)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur i skjærgården utenfor Svolvær med dyktig guide! Mange spennende historier og mye fint å se.

Anbefales!.

Takk, ryg65

Tusen takk for en super Rib tur sammen med dere! Og takk for tilbakemeldingen! Ha en fortsatt strålende sommer! :)

Anmeldt 6. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Vi hadde en veldig hyggelig og opplevelsesrik tur med mye fisk. Kapteinen var veldig hyggelig, og bidro med masse gode historier og tips om området. Etter båtturen fikk ta med oss så mye vi ville av fisken, og vi fikk det til og med ferdig filitert. Anbefaler en slik tur!

Takk, IngridB2056

Tusen hjertelig takk for en super tur sammen med dere! :) Og takk for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt finfin sommer! :)