Fantastisk hyggelig fisketur med Go2Lofoten

Super fisketur med Go2Lofoten. Kjempehyggelig guide som bidro med masse spennende kunnskap om fiske... les mer

Anmeldt 3 uker siden
NoraSofie1
Oslo, Norge
Fin båt, en super skipper og flott tur. Anbefales!

Fantastisk tur, vi to fikk vel ca 60 sei, 2 makrell, 1 lyr og en uer. Kul båt og en veldig hyggelig... les mer

Anmeldt 12. august 2021
T5719LEdanielg
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 8stykker hvor av to var barn. Vi har hatt en kjempe opplevelse med en fantastisk jovial guide med mye lokal historie!
Vi anbefaler dette på det varmeste

Takk, 825ninaj
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Så kjekt å høre, og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Takk for en super tur og for at dere ville bli med oss ut på tur! :) Ønsker dere fortsatt finfin sommer og velkommen tilbake :):)

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur, med dyktig og flink båtfører/ guide. Flott natur, masse inntrykk.
Kan virkelig anbefales.

1  Takk, kennethtoftl

Takk så mye for tilbakemeldingen! :) Ingenting som gjør oss brødrene mer glad enn å se/ høre at gjestene sitter igjen med en flott opplevelse og minner :) Ønsker deg og dine en fortsatt super sommer :)

Anmeldt 9. juli 2020

Mine beste anbefalinger både gøy interessant og spektakulært.
En dyktig vert
Flink båtfører, vi kommer gjerne tilbake

Takk, 494vibekel

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for en flott tur sammen med dere! :) Dere er hjertelig velkommen tilbake og ønsker dere en fortsatt finfin sommer! :)

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

For en fantastisk opplevelse. Her er det valuta for pengene. Tak til Johannes, vår skipper, som gjorde dette til en uforglemmelig tur. Det ble mye torsk og før vi var i land var alt filetert. Måten jan tok vare på de yngste var imponerende. Terningkast 12! Tusen takk!

Takk, Obelix12a
Go2Lofoten, Director of Sales på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Så kjekt å høre at dere hadde en topp tur! Og takk for at dere ville bli med oss ut på tur! Takker så mye for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt super sommer! :)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur i skjærgården utenfor Svolvær med dyktig guide! Mange spennende historier og mye fint å se.

Anbefales!.

Takk, ryg65

Tusen takk for en super Rib tur sammen med dere! Og takk for tilbakemeldingen! Ha en fortsatt strålende sommer! :)