Fantastisk tur til Trollfjorden

Hadde en fantastisk tur til Trollfjorden, opplevde ørn på nært hold. Båtføreren/guiden var veldig... les mer

Anmeldt 2 dager siden
727markusa
Makarska, Kroatia
Strålende RIBtur til Trollfjorden

RIB tur til Trollfjorden med veldig hyggelig guide (en av brødrene) med mye lokalkunnskap... les mer

Anmeldt 4 dager siden
geirsigurdh2020

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 15. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Anbefaler denne opplevelsen. Flink guide som hjalp oss med alt vi trengte. Han fortalte mye om det som var rundt oss. Vi fikk flere ulike fisker og vi fikk mange. Vi oppleve guiden som genuint interessert i fisking. Turen gir en ekte Lofotopplevelse, sett med turistøyne.

1  Takk, Stalheim80
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for en super tur sammen med dere! :) Setter stor pris på å få høre at dere hadde en flott opplevelse sammen med oss :) Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 8stykker hvor av to var barn. Vi har hatt en kjempe opplevelse med en fantastisk jovial guide med mye lokal historie!
Vi anbefaler dette på det varmeste

Takk, 825ninaj

Så kjekt å høre, og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Takk for en super tur og for at dere ville bli med oss ut på tur! :) Ønsker dere fortsatt finfin sommer og velkommen tilbake :):)

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur, med dyktig og flink båtfører/ guide. Flott natur, masse inntrykk.
Kan virkelig anbefales.

1  Takk, kennethtoftl

Takk så mye for tilbakemeldingen! :) Ingenting som gjør oss brødrene mer glad enn å se/ høre at gjestene sitter igjen med en flott opplevelse og minner :) Ønsker deg og dine en fortsatt super sommer :)

Anmeldt 9. juli 2020

Mine beste anbefalinger både gøy interessant og spektakulært.
En dyktig vert
Flink båtfører, vi kommer gjerne tilbake

Takk, 494vibekel

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for en flott tur sammen med dere! :) Dere er hjertelig velkommen tilbake og ønsker dere en fortsatt finfin sommer! :)

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

For en fantastisk opplevelse. Her er det valuta for pengene. Tak til Johannes, vår skipper, som gjorde dette til en uforglemmelig tur. Det ble mye torsk og før vi var i land var alt filetert. Måten jan tok vare på de yngste var imponerende. Terningkast 12! Tusen takk!

Takk, Obelix12a
Go2Lofoten, Director of Sales på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Så kjekt å høre at dere hadde en topp tur! Og takk for at dere ville bli med oss ut på tur! Takker så mye for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt super sommer! :)