Fantastisk hyggelig fisketur med Go2Lofoten

Super fisketur med Go2Lofoten. Kjempehyggelig guide som bidro med masse spennende kunnskap om fiske... les mer

Anmeldt 3 uker siden
NoraSofie1
Oslo, Norge
Fin båt, en super skipper og flott tur. Anbefales!

Fantastisk tur, vi to fikk vel ca 60 sei, 2 makrell, 1 lyr og en uer. Kul båt og en veldig hyggelig... les mer

Anmeldt 12. august 2021
T5719LEdanielg
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie med 5 voksne og 2 barn som var på fisketur fra Svolvær. Verten vår, Bård, tok oss hjertelig imot, og vi fikk opplæring i fiskehistorie og industri i Svolvær på vegen ut på havet. Båten vi var med på var en sjarmerende fiskebåt. Bård var veldig flink til å forklare og instruere både barn og voksne. Vi fikk flere sei, og noen torsk, og en kjempefin lofottorsk på ca 8 kg. Det var servering av kaffe, toddy og kjeks ombord. Anbefaller å reise på fisktur med Go2lofoten, dersom noen ønsker å oppleve lofotfiske når de er her. Veldig lærerikt og fin opplevelse for alle.

Takk, 375simenh
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet for å prøve lykken! :) Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake :)

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en nydelig dag på vannet! En utrolig behagelig og hyggelig guide som snakket avslappet og morsomt om omgivelsene, fisken vi fikk og tradisjoner. Dette anbefales på det sterkeste! Vi ble forsinket også, men dette lot ikke eieren gå ut over oss og tok seg god tid til tross for dette. Vi kommer igjen!

1  Takk, aninek2017
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! Og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofotehavet for å forsøke fiskelykken :) Det som betyr mest for oss brødrene er at gjestene får en opplevelse av å bli ivaretatt på en best mulig måte, og sitter igjen med gode minner :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer, og velkommen tilbake :):)

Anmeldt 15. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Anbefaler denne opplevelsen. Flink guide som hjalp oss med alt vi trengte. Han fortalte mye om det som var rundt oss. Vi fikk flere ulike fisker og vi fikk mange. Vi oppleve guiden som genuint interessert i fisking. Turen gir en ekte Lofotopplevelse, sett med turistøyne.

1  Takk, Stalheim80

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for en super tur sammen med dere! :) Setter stor pris på å få høre at dere hadde en flott opplevelse sammen med oss :) Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 8stykker hvor av to var barn. Vi har hatt en kjempe opplevelse med en fantastisk jovial guide med mye lokal historie!
Vi anbefaler dette på det varmeste

Takk, 825ninaj

Så kjekt å høre, og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Takk for en super tur og for at dere ville bli med oss ut på tur! :) Ønsker dere fortsatt finfin sommer og velkommen tilbake :):)

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur, med dyktig og flink båtfører/ guide. Flott natur, masse inntrykk.
Kan virkelig anbefales.

1  Takk, kennethtoftl

Takk så mye for tilbakemeldingen! :) Ingenting som gjør oss brødrene mer glad enn å se/ høre at gjestene sitter igjen med en flott opplevelse og minner :) Ønsker deg og dine en fortsatt super sommer :)