Fantastisk tur til Trollfjorden

Hadde en fantastisk tur til Trollfjorden, opplevde ørn på nært hold. Båtføreren/guiden var veldig... les mer

Anmeldt i dag
727markusa
Makarska, Kroatia
Strålende RIBtur til Trollfjorden

RIB tur til Trollfjorden med veldig hyggelig guide (en av brødrene) med mye lokalkunnskap... les mer

Anmeldt 2 dager siden
geirsigurdh2020

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 20. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Kunnskapsrik og trivelig skipper. Fikk masse fisk - og fikk den ferdig filetert med oss. Gøy med måkemating.

Takk, kjerstil2018
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! :) Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi har nå prøvd fisketur og ribtur og er veldig fornøyd med begge deler Flinke og ålreite folk, god stemning, mye spennende info om steder, historie etc og god service. Vi har ingenting å klage på og anbefaler gjerne videre

Takk, Camilla S

Tusen hjertelig takk for at dere ville bli med oss ut på både fiske og ribtur! Og takker så mye for tilbakemeldingen! :) Ønsker dere en fortsatt super sommer! :)

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott tur fra første stund vi møtte opp hos go2lofoten følte vi oss veldig ivaretatt. Vi hadde skipper Johannes og han kan anbefales på det sterkeste. Fantastisk flott skipper
Fikk mye og stor fisk og han hjalp oss med og skjere ut fileene til oss
Skal vi tilbake til Svolvær kommer vi uten tvil og bruke go2lofoten til våre utflukter.

Takk, RuneA419

Så glad for å høre at dere koste dere på tur sammen med oss, og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Skal hilse så mye fra lillebror Johannes! Ønsker dere en fortsatt fin sommer og ser frem til å ta dere ut på flere turer i fremtida :) Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var seks venner fra Kristiansand som fikk en fantastisk fisketur med Johannes En service ut av de sjeldne, en fantastisk forteller , og han tok oss på de riktige fiske plassene . Dette kan anbefales på det varmeste Vi kommer gjerne igjen

Takk, 234meretea

Så kjekt å høre at dere hadde en super tur sammen med lillebror Johannes! :) Tusen takk for tilbakemeldingen, og takk for at dere valgt oss til å ta dere med ut på Lofothavet! :) Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Vi hadde en fantastisk fisketur med Go2lofoten. Flott guiding med gode anbefalinger både om turer i Svolvær og i Lofoten ellers. Gjør dette tidlig i ferien, så sparer deee mye googling. Fikk masse fisk og hadde stor nytte av lokalkjent skipper. Skulle gjerne vært på havørnsafari, men det rekker vi ikke denne gangen.

Takk, h_vardu2020

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen, og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet for å prøve fiskelykken! :) Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake :)