Storfisk, ørn og spekkhoggere

Fantastisk tur med dyktig og kunnskapsrik skipper. Alle om bord fikk fisk, og vi fikk oppleve at... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Jon B
Strålende tur med kunnskapsrik og vennlig guide!

Fantastisk tur i solen med en engasjert, vennlig og dyktig guide. Masse fisk og god stemning... les mer

Anmeldt 27. august 2023
EliasSyslak
Edinburgh, Storbritannia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
fra kr 1 250,00
Anmeldt 23. juli 2020
Anmeldelse av: Lofoten Fisketur

Fikk æren av å være med skipperen Johannes ut på fisketur fra Svolvær. Her fikk vi både nordavind, sjøsprøyt og rikelig med lokalhistorie. Johannes var en utrolig engasjert og serviceinnstilt skipper som bød på seg selv og gjorde turen unik!

En kjempeopplevelse av Nord-Norge - selv for en nordlending :) Tusen takk for turen!

Takk, KristianE118
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Så herlig å høre at turen med oss, og med yngstebror i flokken som kaptein, ble en suksess! :) Takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet, og takk for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt strålende sommer! :)

Anmeldt 23. juli 2020
Anmeldelse av: Lofoten Fisketur

Anbefaller på det sterkeste denne turen. Johannes er en serviceinnstilt og morsom guide som byr på historiefortelling og mye latter. Alle i vårt selskap på seks personer fikk fesk i størrelsen 4.5 - 12.5 kg. 🐟👏
Etter turen lagde vi en nydelig lunsj av fangsten.

Takk, toveedanielsson

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for turen! Så kjekt å høre at fisketuren og den påfølgende lunchen ble en suksess! :) Ønsker dere en fortsatt super sommer! :)

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Lofoten Fisketur

Takk for en fantastisk dag på sjøen! Utrolig hyggelig og kunnskapsrik skipper tok oss med ut på fisketur. Barnevennlig og tålmodig, både store og yngre koste seg. Vi fikk definitivt mer enn de estimerte timene, her var man opptatt av kvalitet. Anbefales på det varmeste.

Takk, ElinVat
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Så utrolig kjekt å høre at dere hadde en topp tur sammen med oss! :) Og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! Ingenting som gjør oss mer glad enn å høre at dere hadde en flott opplevelse! :) Ønsker dere en fortsatt super sommer, og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! :)

Anmeldt 21. juli 2020

Familie på 5 opplevde denne uforglemmelige turen sammen.
Fantastisk service av svært imøtekommende og flink båtfører.
Ypperlig informasjon om både natur, historiske hendelser og geografi underveis på turen. Vi stoppet opp flere steder langs ruten og fikk bl.a nærkontakt med gigantiske havørner!
Selve opplevelsen med båtturen og svært hyggelig personell gjør at vi vil på det sterkeste anbefale Go2lofoten til alle andre!

Takk, 182dagh
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Så utrolig kjekt å høre! Og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! :) En sann glede å ha dere med på tur, og takk for en kjempeflott opplevelse sammen med dere! Ønsker dere en fortsatt finfin sommer og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 20. juli 2020
Anmeldelse av: Lofoten Fisketur

Kunnskapsrik og trivelig skipper. Fikk masse fisk - og fikk den ferdig filetert med oss. Gøy med måkemating.

Takk, kjerstil2018
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! :) Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake! :)