Fantastisk hyggelig fisketur med Go2Lofoten

Super fisketur med Go2Lofoten. Kjempehyggelig guide som bidro med masse spennende kunnskap om fiske... les mer

Anmeldt 4 uker siden
NoraSofie1
Oslo, Norge
Fin båt, en super skipper og flott tur. Anbefales!

Fantastisk tur, vi to fikk vel ca 60 sei, 2 makrell, 1 lyr og en uer. Kul båt og en veldig hyggelig... les mer

Anmeldt 12. august 2021
T5719LEdanielg
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en kjempeflott fisketur! Dette ble et minne for livet for ungdommen og oss voksne. Vi fikk alle fisk i størrelser vi aldri har fått før, og vi hadde en veldig hyggelig, tålmodig og kunnskapsrik skipper med oss. Vi lærte masse og hadde en super og uforglemmelig kveld i ruskeværet! Anbefales på det sterkeste!

Takk, heidiaab
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Så kjekt å høre at turen ble suksess tross litt ruskete vær :) Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for at dere ville bli med oss ut på tur! Ønsker dere en fortsatt knall sommer! :)

Anmeldt 23. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Fikk æren av å være med skipperen Johannes ut på fisketur fra Svolvær. Her fikk vi både nordavind, sjøsprøyt og rikelig med lokalhistorie. Johannes var en utrolig engasjert og serviceinnstilt skipper som bød på seg selv og gjorde turen unik!

En kjempeopplevelse av Nord-Norge - selv for en nordlending :) Tusen takk for turen!

Takk, KristianE118

Så herlig å høre at turen med oss, og med yngstebror i flokken som kaptein, ble en suksess! :) Takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet, og takk for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt strålende sommer! :)

Anmeldt 23. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Anbefaller på det sterkeste denne turen. Johannes er en serviceinnstilt og morsom guide som byr på historiefortelling og mye latter. Alle i vårt selskap på seks personer fikk fesk i størrelsen 4.5 - 12.5 kg.
Etter turen lagde vi en nydelig lunsj av fangsten.

Takk, toveedanielsson

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for turen! Så kjekt å høre at fisketuren og den påfølgende lunchen ble en suksess! :) Ønsker dere en fortsatt super sommer! :)

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Takk for en fantastisk dag på sjøen! Utrolig hyggelig og kunnskapsrik skipper tok oss med ut på fisketur. Barnevennlig og tålmodig, både store og yngre koste seg. Vi fikk definitivt mer enn de estimerte timene, her var man opptatt av kvalitet. Anbefales på det varmeste.

Takk, ElinVat
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Så utrolig kjekt å høre at dere hadde en topp tur sammen med oss! :) Og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! Ingenting som gjør oss mer glad enn å høre at dere hadde en flott opplevelse! :) Ønsker dere en fortsatt super sommer, og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! :)

Anmeldt 21. juli 2020

Familie på 5 opplevde denne uforglemmelige turen sammen.
Fantastisk service av svært imøtekommende og flink båtfører.
Ypperlig informasjon om både natur, historiske hendelser og geografi underveis på turen. Vi stoppet opp flere steder langs ruten og fikk bl.a nærkontakt med gigantiske havørner!
Selve opplevelsen med båtturen og svært hyggelig personell gjør at vi vil på det sterkeste anbefale Go2lofoten til alle andre!

Takk, 182dagh
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Så utrolig kjekt å høre! Og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! :) En sann glede å ha dere med på tur, og takk for en kjempeflott opplevelse sammen med dere! Ønsker dere en fortsatt finfin sommer og velkommen tilbake! :)