Fantastisk hyggelig fisketur med Go2Lofoten

Super fisketur med Go2Lofoten. Kjempehyggelig guide som bidro med masse spennende kunnskap om fiske... les mer

Anmeldt 4 uker siden
NoraSofie1
Oslo, Norge
Fin båt, en super skipper og flott tur. Anbefales!

Fantastisk tur, vi to fikk vel ca 60 sei, 2 makrell, 1 lyr og en uer. Kul båt og en veldig hyggelig... les mer

Anmeldt 12. august 2021
T5719LEdanielg
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott fisketur med liten sjark. Vi var 8 personer(4 voksne og 4 barn) og fikk tidenes tur med Johannes. En veldig hyggelig og flink guide Tok veldig godt vare på de små!

Takk, stinkisturi
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Så herlig å høre at turen falt i smak! :) Takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet og takk for tilbakemeldingen! :)

Anmeldt 25. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Lofoten må bare oppleves. Vi så frem til fisketur og den ble innfridd over all forventning. Johannes ga oss innsikt i alt fra historie til fiskeanatomi - en tur som vil bli husket. Servicen var suveren og vår egenfiskede fisk ble levert ferdig filetert på døren.

Takk, einarmonstad

Så kjekt å høre at dere fikk en flott tur og opplevelse sammen med oss, og lillebror Johannes! :) Takk for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fin sommer! :)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales absolutt å se Lofoten fra sjøen!!
Hærlig opplevelse med super guide
Spennende og rå rib-tur! Det føltes også 100% trygt hele tiden. Mange interessante historier om ulike steder rundt om i øyene Vi så mange havørner!

Takk, MaritaLM

Tusen takk for en super tur sammen med dere! Og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer! :)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en kjempeflott fisketur! Dette ble et minne for livet for ungdommen og oss voksne. Vi fikk alle fisk i størrelser vi aldri har fått før, og vi hadde en veldig hyggelig, tålmodig og kunnskapsrik skipper med oss. Vi lærte masse og hadde en super og uforglemmelig kveld i ruskeværet! Anbefales på det sterkeste!

Takk, heidiaab
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Så kjekt å høre at turen ble suksess tross litt ruskete vær :) Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for at dere ville bli med oss ut på tur! Ønsker dere en fortsatt knall sommer! :)

Anmeldt 23. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Fikk æren av å være med skipperen Johannes ut på fisketur fra Svolvær. Her fikk vi både nordavind, sjøsprøyt og rikelig med lokalhistorie. Johannes var en utrolig engasjert og serviceinnstilt skipper som bød på seg selv og gjorde turen unik!

En kjempeopplevelse av Nord-Norge - selv for en nordlending :) Tusen takk for turen!

Takk, KristianE118

Så herlig å høre at turen med oss, og med yngstebror i flokken som kaptein, ble en suksess! :) Takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet, og takk for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt strålende sommer! :)