Anbefales!!!

Flott tur med mye, god informasjon på veien. Fikk sett ørn på nært hold. Moro med kjøring i bølger... les mer

Anmeldt i går
monicavK9902VP
Trollfjorden

Helt nydelig opplevelse! Kjempehyggelig og dyktig guide, masse ørn og nydelig natur. Anbefales... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Hofsvang

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Herlig tur med Johannes! Hele dagen var et eventyr. Vi var 2 familier som booket 1 sjark og fikk middag til 2 dager og mer til Vi lærte til og med å rense og sløye fisken og fikk tips til tilberedning. Terningkast 6 til Johannes og Go2Lofoten.

Takk, LinnI14
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for en super tur sammen med dere! Og tusen takk for tilbakemeldingen! Og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! Ønsker dere en fortsatt fin sommer! :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott fisketur med liten sjark. Vi var 8 personer(4 voksne og 4 barn) og fikk tidenes tur med Johannes. En veldig hyggelig og flink guide Tok veldig godt vare på de små!

Takk, stinkisturi

Så herlig å høre at turen falt i smak! :) Takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet og takk for tilbakemeldingen! :)

Anmeldt 25. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Lofoten må bare oppleves. Vi så frem til fisketur og den ble innfridd over all forventning. Johannes ga oss innsikt i alt fra historie til fiskeanatomi - en tur som vil bli husket. Servicen var suveren og vår egenfiskede fisk ble levert ferdig filetert på døren.

Takk, einarmonstad

Så kjekt å høre at dere fikk en flott tur og opplevelse sammen med oss, og lillebror Johannes! :) Takk for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fin sommer! :)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales absolutt å se Lofoten fra sjøen!!
Hærlig opplevelse med super guide
Spennende og rå rib-tur! Det føltes også 100% trygt hele tiden. Mange interessante historier om ulike steder rundt om i øyene Vi så mange havørner!

Takk, MaritaLM

Tusen takk for en super tur sammen med dere! Og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer! :)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en kjempeflott fisketur! Dette ble et minne for livet for ungdommen og oss voksne. Vi fikk alle fisk i størrelser vi aldri har fått før, og vi hadde en veldig hyggelig, tålmodig og kunnskapsrik skipper med oss. Vi lærte masse og hadde en super og uforglemmelig kveld i ruskeværet! Anbefales på det sterkeste!

Takk, heidiaab
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Så kjekt å høre at turen ble suksess tross litt ruskete vær :) Tusen takk for tilbakemeldingen og takk for at dere ville bli med oss ut på tur! Ønsker dere en fortsatt knall sommer! :)