Fantastisk hyggelig fisketur med Go2Lofoten

Super fisketur med Go2Lofoten. Kjempehyggelig guide som bidro med masse spennende kunnskap om fiske... les mer

Anmeldt 3 uker siden
NoraSofie1
Oslo, Norge
Fin båt, en super skipper og flott tur. Anbefales!

Fantastisk tur, vi to fikk vel ca 60 sei, 2 makrell, 1 lyr og en uer. Kul båt og en veldig hyggelig... les mer

Anmeldt 12. august 2021
T5719LEdanielg
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 25. juli 2020

Kan anbefale midnattssol RIB med Go2lofoten. Passet for hele familien. Bra og morsom omvisning rundt øyene!

Takk, M3448ZJsandras
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen hjertelig takk for turen og for tilbakemeldingen! :) Og takk for at dere ville bli med oss ut på MidnattssolSafarien :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer! :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Herlig tur med Johannes! Hele dagen var et eventyr. Vi var 2 familier som booket 1 sjark og fikk middag til 2 dager og mer til Vi lærte til og med å rense og sløye fisken og fikk tips til tilberedning. Terningkast 6 til Johannes og Go2Lofoten.

Takk, LinnI14

Takk for en super tur sammen med dere! Og tusen takk for tilbakemeldingen! Og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! Ønsker dere en fortsatt fin sommer! :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott fisketur med liten sjark. Vi var 8 personer(4 voksne og 4 barn) og fikk tidenes tur med Johannes. En veldig hyggelig og flink guide Tok veldig godt vare på de små!

Takk, stinkisturi

Så herlig å høre at turen falt i smak! :) Takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet og takk for tilbakemeldingen! :)

Anmeldt 25. juli 2020
Anmeldelse av: Fisketur fra Svolvær

Lofoten må bare oppleves. Vi så frem til fisketur og den ble innfridd over all forventning. Johannes ga oss innsikt i alt fra historie til fiskeanatomi - en tur som vil bli husket. Servicen var suveren og vår egenfiskede fisk ble levert ferdig filetert på døren.

Takk, einarmonstad

Så kjekt å høre at dere fikk en flott tur og opplevelse sammen med oss, og lillebror Johannes! :) Takk for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fin sommer! :)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales absolutt å se Lofoten fra sjøen!!
Hærlig opplevelse med super guide
Spennende og rå rib-tur! Det føltes også 100% trygt hele tiden. Mange interessante historier om ulike steder rundt om i øyene Vi så mange havørner!

Takk, MaritaLM

Tusen takk for en super tur sammen med dere! Og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer! :)