Lofotfiske og RIB-safari

Vi har hatt to helt fantastiske opplevelser, med Go2Lofoten! Lofotfiske og Havørn-safari, ute i... les mer

Anmeldt 3 dager siden
iaernst
Fiskelykke☀️

Fisketur som ga så mange fine opplevelser. Vi fikk god innføring i fiskehistorie av Bård, samt gode... les mer

Anmeldt 3 dager siden
597idau
Roma, Italia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en helt super ribsafari tur! Vi fikk blant annet se havørn og Trollfjorden og det var helt fantastisk! Med en ekte lokal nordlending fikk vi også lære mye historie om Svolvær og Lofoten. Anbefaler alle dette!

Takk, Andreagroettjord
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tuusen hjertelig takk for turen og for tilbakemeldingen! :) Kjekt å ha med en så herlig gjeng som dere på tur! :) Kos dere så mye videre på tur, og ønsker dere en fortsatt super sommer! Og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 26. juli 2020

Flott tur til Trollfjorden med en fin kombinasjon av lokalhistorie, havørnsafari og RIB-kjøring. Kunnskapsrik, imøtekommende og hyggelig guide!

Takk, haavard396
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen, og for turen! :) Ønsker deg og dine en fortsatt flott sommer! :)

Anmeldt 26. juli 2020

Fantastisk tur med en veldig flink guide!! Guiden hadde mye interessant å dele, og man fikk se både havørn og den flotte Trollfjorden!

Takk, 842amalie_

Så kjekt å høre at turen falt i smak! Tusen takk for turen og for tilbakemeldingen! :) En super sommer ønskes til deg og dine! :)

Anmeldt 25. juli 2020

Kan anbefale midnattssol RIB med Go2lofoten. Passet for hele familien. Bra og morsom omvisning rundt øyene!

Takk, M3448ZJsandras

Tusen hjertelig takk for turen og for tilbakemeldingen! :) Og takk for at dere ville bli med oss ut på MidnattssolSafarien :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer! :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Herlig tur med Johannes! Hele dagen var et eventyr. Vi var 2 familier som booket 1 sjark og fikk middag til 2 dager og mer til Vi lærte til og med å rense og sløye fisken og fikk tips til tilberedning. Terningkast 6 til Johannes og Go2Lofoten.

Takk, LinnI14

Takk for en super tur sammen med dere! Og tusen takk for tilbakemeldingen! Og takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! Ønsker dere en fortsatt fin sommer! :)