Anbefales!!!

Flott tur med mye, god informasjon på veien. Fikk sett ørn på nært hold. Moro med kjøring i bølger... les mer

Anmeldt 4 dager siden
monicavK9902VP
Trollfjorden

Helt nydelig opplevelse! Kjempehyggelig og dyktig guide, masse ørn og nydelig natur. Anbefales... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Hofsvang

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kan ikke få skryti nok av denne turen! Helt fantastisk og anbefales på det sterkeste. Vi hadde med en 4 åring, og de tok så godt imot han med hjelp av klær og utstyr. Hjalp til med alt. Under turen blei vi fortalt masse om Lofotens historie. Super flott guide.
En tur som alle burde ta.
Forskjellen fra Go2Lofoten og f.eks XXLofoten var at Go2Lofoten hadde hjelmer med visir foran. Jeg tenkte det var litt unødvendig i starten, men under turen så var dette veldig behagelig når vi kjørte fort. Så dette var et stort pluss. Havørn fikk vi sett flere ganger og Trollfjorden var magisk.

Takk, solsikke86
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og ikke minst for en super tur med dere, Nadine! Og takk for at dere ville bli med oss ut på tur! :) En glede å ha med en så herlig familie som dere! :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer og velkommen tilbake skal dere være! :):) Mvh Eddy Hanssen

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en helt super ribsafari tur! Vi fikk blant annet se havørn og Trollfjorden og det var helt fantastisk! Med en ekte lokal nordlending fikk vi også lære mye historie om Svolvær og Lofoten. Anbefaler alle dette!

Takk, Andreagroettjord
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tuusen hjertelig takk for turen og for tilbakemeldingen! :) Kjekt å ha med en så herlig gjeng som dere på tur! :) Kos dere så mye videre på tur, og ønsker dere en fortsatt super sommer! Og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 26. juli 2020

Flott tur til Trollfjorden med en fin kombinasjon av lokalhistorie, havørnsafari og RIB-kjøring. Kunnskapsrik, imøtekommende og hyggelig guide!

Takk, haavard396
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen, og for turen! :) Ønsker deg og dine en fortsatt flott sommer! :)

Anmeldt 26. juli 2020

Fantastisk tur med en veldig flink guide!! Guiden hadde mye interessant å dele, og man fikk se både havørn og den flotte Trollfjorden!

Takk, 842amalie_

Så kjekt å høre at turen falt i smak! Tusen takk for turen og for tilbakemeldingen! :) En super sommer ønskes til deg og dine! :)

Anmeldt 25. juli 2020

Kan anbefale midnattssol RIB med Go2lofoten. Passet for hele familien. Bra og morsom omvisning rundt øyene!

Takk, M3448ZJsandras

Tusen hjertelig takk for turen og for tilbakemeldingen! :) Og takk for at dere ville bli med oss ut på MidnattssolSafarien :) Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer! :)