Fantastisk hyggelig fisketur med Go2Lofoten

Super fisketur med Go2Lofoten. Kjempehyggelig guide som bidro med masse spennende kunnskap om fiske... les mer

Anmeldt 27. august 2021
NoraSofie1
Oslo, Norge
Fin båt, en super skipper og flott tur. Anbefales!

Fantastisk tur, vi to fikk vel ca 60 sei, 2 makrell, 1 lyr og en uer. Kul båt og en veldig hyggelig... les mer

Anmeldt 12. august 2021
T5719LEdanielg
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur på havet i dag, flott båt og meget hyggelig skipper. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Svein H
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Så kjekt å høre at dere hadde en flott opplevelse sammen med oss, Svein :) Tusen takk for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet, og takk så mye for tilbakemeldingen! Ønsker dere en fortsatt nydelig høst, og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Vi var 10 stk som hadde fisketur en dag og rib tur dage etter.
Begge turene var fantastiske og en kjempe service
Anbefales

Takk, janroyfredbo
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Tusen hjertelig takk for at dere ville bli med oss på både fiske og rib tur, og tusen takk for tilbakemeldingen! :) Skikkelig kjekt å høre at dere hadde en flott opplevelse! :) Ønsker dere en nydelig høst! :)

Anmeldt 25. august 2020

En fantastisk tur, med en meget dyktig og kunnskapsrik guide.
En tur jeg kan anbefale på det varmeste.
Det var flere stopp underveis med interessante historier.

Dato for opplevelse: juli 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 83pera
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og ikke minst for en nydelig tur sammen med dere! Og takk for at dere ville bli med oss ut på tur, og ser frem til neste gang dere kommer! :) Ønsker dere en nydelig høst! :)

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Vi booket både rib- og fisketur av Go2lofoten og vi er strålende fornøyd! Ribturen innfridde på alle måter. Og fisketuren var magisk! Bra service og hyggelig mannskap! Anbefales!

Takk, kubjelle
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Utrolig kjekt at dere ble med oss på både fiske- og rib tur! Setter stor pris på tilbakemeldingen, og takk så mye for at dere ville bli med oss ut på Lofothavet! :) Ønsker dere en fortsatt nydelig augustmåned! :)

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Bedre dag på sjøen kunne vi ikke drømt om. Nydelig vær og en skipper som står til 5 stjerner! Dette kan bare varmt anbefales, en smak av ekte lofotfiske! Bare synd vi måtte inn til land igjen! Dette gjør jeg gjerne flere ganger! Takk til dere for en flott opplevelse! Malene og Margrete

Takk, 570malenea
Go2Lofoten, Owner på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2020

Så kjekt å høre at dere hadde en super tur ut på Lofothavet sammen med oss, Malene og Margrete! Tusen takk for tilbakemeldingen og for at dere ville bli med oss! :) Ønsker dere en fortsatt nydelig august måned! Velkommen tilbake :)