Lofotfiske og RIB-safari

Vi har hatt to helt fantastiske opplevelser, med Go2Lofoten! Lofotfiske og Havørn-safari, ute i... les mer

Anmeldt 2 dager siden
iaernst
Fiskelykke☀️

Fisketur som ga så mange fine opplevelser. Vi fikk god innføring i fiskehistorie av Bård, samt gode... les mer

Anmeldt 2 dager siden
597idau
Roma, Italia

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 21. juli 2021

Jeg og ei venninne var med Go2Lofoten på RIB Safari til Trollfjorden 21.07.21. Det var kjempegøy! Masse ørn, bølger, vakker natur og selvsagt spektakulære Trollfjorden. Guiden var kjempedyktig og hyggelig. Han fortalte interessante og spennende historier igjennom hele turen. Han hadde masse humor. Midt i Trollfjorden møtte vi kongeskipet og fikk vinket til kongefamilien. Særdeles god planlegging av Go2Lofoten. En fantastisk flott tur. De får 10 av 10 av oss! Vi blir å anbefale dere til alle vi kjenner i Tromsø.

Hilsen to Tromsødamer på bobiltur.

Takk, dinal857
Go2Lofoten, General Manager på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2022

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og ikke minst for turen! Jeg koste meg minst like mye og synes det var ekstra kjekt at vi fikk møtt kongefamilien inne i Trollfjorden! :)

Dere er hjertelig velkommen tilbake! Mvh Eddy Hanssen

Anmeldt 21. juli 2021

Havfiske - Fantastisk opplevelse. Vi fikk både fiske, guidet tur til Skrova mfl, historier og mye mye mer. Rett og slett supert!

Takk, 82idat

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bli med oss ut på tur! :)

Anmeldt 14. juli 2021

Hadde en utrolig fin og lærerik tur med masse god lokalkunnskap og utmerket guide! Fikk oppleve havørn og naturkrefter på nært hold. Anbefales på det varmeste :)

Takk, 724metten

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

RIB Safari til Trollfjorden. Fantastiske naturopplevelser i løpet av turens varighet. Meget flink guide som krydret turen med flotte historier. Høydepunkter se havørn på nært holdt og besøk til den spektakulære Trollfjorden.

Takk, Jørn W

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi koste oss veldig på ribtur. Morsomt med god blanding av høy fart, krappe svinger og lokale historier. Kommer gjerne tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Companion02372541745

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bli med oss ut på tur! Dere er hjertelig velkommen tilbake! :)