Trollfjordsafari

Fantastisk fin tur med veldig god guide og mange bra opplevelser, fart og spenning. Vi vil tilbake... les mer

Anmeldt 1 uke siden
319olekristians
Havørnsafari i Trollfjorden var en flott opplevelse. Massevis av ørn og en meget dyktig båtfører/guide.

Flott tur. Alt av utstyr var «nytt» og varmt/behagelig. Veldig ryddig opplegg. Sikkerheten var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
easkara
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
1924 av 166 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2021

Helt nydelig opplevelse! Kjempehyggelig og dyktig guide, masse ørn og nydelig natur. Anbefales videre!

Takk, Hofsvang
Go2Lofoten, General Manager på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2022

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bli med oss ut på havørnsafari til Trollfjorden! :)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på fisketur med Go2Lofoten, med guide Johannes! For en utrolig flott opplevelse! Ikke bare hjalp han med fiskingen og fortalte om det. Men han fortalte også om alle plassene vi så, og masse gode historier. Vi kjørte også innom Skrova en tur. Han gjorde denne turen verdt hver krone! Vil absolutt anbefale alle å reise på tur med Go2Lofoten. Lokale og flinke folk. Vi fikk også servert varm og kald drikke + kjeks. Vi fikk med oss så mye av fisken vi ville, og Johannes sløyde og fileterte fisken på veg tilbake til Svolvær. Vi fikk den lille fiskebåten «for oss selv» og det var veldig flott. Vi hadde med oss en 9 åring som han tok godt vare på og vi hadde virkelig en flott opplevelse! Stor takk til Go2Lofoten og Johannes!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, helenemel

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bli med oss ut på tur! :)
Skikkelig kjekt å høre at dere koste dere slik! :)

Anmeldt 21. juli 2021

Jeg og ei venninne var med Go2Lofoten på RIB Safari til Trollfjorden 21.07.21. Det var kjempegøy! Masse ørn, bølger, vakker natur og selvsagt spektakulære Trollfjorden. Guiden var kjempedyktig og hyggelig. Han fortalte interessante og spennende historier igjennom hele turen. Han hadde masse humor. Midt i Trollfjorden møtte vi kongeskipet og fikk vinket til kongefamilien. Særdeles god planlegging av Go2Lofoten. En fantastisk flott tur. De får 10 av 10 av oss! Vi blir å anbefale dere til alle vi kjenner i Tromsø.

Hilsen to Tromsødamer på bobiltur.

Takk, dinal857

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og ikke minst for turen! Jeg koste meg minst like mye og synes det var ekstra kjekt at vi fikk møtt kongefamilien inne i Trollfjorden! :)

Dere er hjertelig velkommen tilbake! Mvh Eddy Hanssen

Anmeldt 21. juli 2021

Havfiske - Fantastisk opplevelse. Vi fikk både fiske, guidet tur til Skrova mfl, historier og mye mye mer. Rett og slett supert!

Takk, 82idat

Anmeldt 14. juli 2021

Hadde en utrolig fin og lærerik tur med masse god lokalkunnskap og utmerket guide! Fikk oppleve havørn og naturkrefter på nært hold. Anbefales på det varmeste :)

Takk, 724metten