Trollfjordsafari

Fantastisk fin tur med veldig god guide og mange bra opplevelser, fart og spenning. Vi vil tilbake... les mer

Anmeldt 5 dager siden
319olekristians
Havørnsafari i Trollfjorden var en flott opplevelse. Massevis av ørn og en meget dyktig båtfører/guide.

Flott tur. Alt av utstyr var «nytt» og varmt/behagelig. Veldig ryddig opplegg. Sikkerheten var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
easkara
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 10. august 2021

Trivelig tur i flott vær! Guiden (skipperen) var engasjert og forlenget turen litt da været var flott! Vi såg delfiner og guiden stoppet og kjørte slik at vi kom nærmere. Vi var på to forskjellige fiskeplasser og guiden hadde gjennomgang av utstyret vi skulle bruke, sløying og filetering av fisken vi fikk. Det var MYE fisk å få (!!!!), masse sei, noe makrell og noen få torsk. Vi fikk prøve alt selv, og fisken kunne vi ha med hjem om vi ønsket noe vi gjorde. Det ble servert kaffe, solbærtoddy og kjeks.

Tusen takk for en flott tur!!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Cesssa
Go2Lofoten, General Manager på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2022

Så kjekt å høre at dere hadde en super tur sammen med oss, og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! :)

Takk i like måte! :)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk tur til Trollfjorden, opplevde ørn på nært hold. Båtføreren/guiden var veldig informativ og hadde spennende historier fra stedene vi besøkte på veien.
Anbefaler en tur på det sterkeste.

Takk, 727markusa

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bli med oss ut på havørnsafari til Trollfjorden! :)

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

RIB tur til Trollfjorden med veldig hyggelig guide (en av brødrene) med mye lokalkunnskap Anbefales!

Takk, geirsigurdh2020

Så kjekt å høre at turen ble en suksess! :) Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og takk for at dere valgte å bli med oss ut på havørnsafari til Trollfjorden! :)

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Mange gode opplevelser og utrolig hyggelig kaptein som lagde god stemning på båten. Absolutt verdt pengene, rett og slett kjempehyggelig!

Takk, eivindebk

Så kjekt å høre at turen falt i smak, og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! :)

Anmeldt 29. juli 2021

Kapteinen Johannes gjorde denne turen til en magisk opplevelse. Ikke nok med at vi dro opp en Torsk på 12 kg, så fikk vi oppleve Ørnesafari og at måkene tok fisken ut av handa vår. Den supperhyggelige lokale kaptein fortalte stolt om Lofotens fiskehistorie og ga opplæring av å sløye fisken og mye mer.
Den spektakulære naturen rundt Svolvær er så vakker fra havet. Anbefale på det varmeste.

Takk, bj_rntorea2017

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for en super fisketur sammen med dere! Tusen takk for at dere valgte å bli med oss ut på tur, og velkommen tilbake! :)