Trollfjordsafari

Fantastisk fin tur med veldig god guide og mange bra opplevelser, fart og spenning. Vi vil tilbake... les mer

Anmeldt 1 uke siden
319olekristians
Havørnsafari i Trollfjorden var en flott opplevelse. Massevis av ørn og en meget dyktig båtfører/guide.

Flott tur. Alt av utstyr var «nytt» og varmt/behagelig. Veldig ryddig opplegg. Sikkerheten var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
easkara
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur, vi to fikk vel ca 60 sei, 2 makrell, 1 lyr og en uer. Kul båt og en veldig hyggelig og dyktig skipper som hadde mye å fortelle om fiske og mange artige historier. Anbefales! Lærte også å sløye og filtere fisk etter fisket. Siden været var bra var vi vel ite i drøye 4 timer.

Takk, T5719LEdanielg
Go2Lofoten, General Manager på Go2Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2022

Tusen hjertelig takk for turen og for at dere valgte å bli med oss ut på Lofothavet! Og tusen takk for tilbakemeldingen! :)

Anmeldt 10. august 2021

Trivelig tur i flott vær! Guiden (skipperen) var engasjert og forlenget turen litt da været var flott! Vi såg delfiner og guiden stoppet og kjørte slik at vi kom nærmere. Vi var på to forskjellige fiskeplasser og guiden hadde gjennomgang av utstyret vi skulle bruke, sløying og filetering av fisken vi fikk. Det var MYE fisk å få (!!!!), masse sei, noe makrell og noen få torsk. Vi fikk prøve alt selv, og fisken kunne vi ha med hjem om vi ønsket noe vi gjorde. Det ble servert kaffe, solbærtoddy og kjeks.

Tusen takk for en flott tur!!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Cesssa

Så kjekt å høre at dere hadde en super tur sammen med oss, og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! :)

Takk i like måte! :)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk tur til Trollfjorden, opplevde ørn på nært hold. Båtføreren/guiden var veldig informativ og hadde spennende historier fra stedene vi besøkte på veien.
Anbefaler en tur på det sterkeste.

Takk, 727markusa

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bli med oss ut på havørnsafari til Trollfjorden! :)

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

RIB tur til Trollfjorden med veldig hyggelig guide (en av brødrene) med mye lokalkunnskap Anbefales!

Takk, geirsigurdh2020

Så kjekt å høre at turen ble en suksess! :) Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen og takk for at dere valgte å bli med oss ut på havørnsafari til Trollfjorden! :)

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Mange gode opplevelser og utrolig hyggelig kaptein som lagde god stemning på båten. Absolutt verdt pengene, rett og slett kjempehyggelig!

Takk, eivindebk

Så kjekt å høre at turen falt i smak, og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! :)