Proft gjennomført :)

Tipp topp tommel opp! Etter en fantastisk tur i Lofoten i 2021 var det ikke vanskelig å velge NAC... les mer

Anmeldt 4 uker siden
bentus70
Oslo, Norge
Flinke folk i fantastiske omgivelser!

Vi Brukte Nordic adventure company for en langhelg med jobben i Svolvær.Vi var veldig fornøyde med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Eivind J
Vestby, Norge

Anmeldt 9. september 2021

Vi var en kameratgjeng på 14 mann som hadde bestilt tur av NAC v/Jim Eide. Vi fikk service på øverste hylle fra vi kom til vi reiste. Vi ankom torsdag ettermiddag og reiste hjem søndag formiddag. Vi bodde på Svinøya rorbuer og hadde frokost hver dag Børsen spiseri. I tillegg til dette var det booket lunsj og middager på Bacalao, Fotobrygga i Skrova, Du verden restaurant og Kjøkkenet restaurant. Maten vi fikk var uten sidestykke samt en utrolig hyggelig service fra alle som har servert oss på disse stedene. Ørnsafari, m/Rib, havfiske og tur for noen opp til Geita. Takk til Svolvær og Jim.

1  Takk, BoardingPass679660
Anmeldt 8. september 2021

Vi hadde et fantastisk opphold i rorbu på Svinøya med full pakke for 14 karer. RIB, fiske, hvalbiff, Svolvær geita, tørrfisk Royal og plenty av kald øl. Takk til vår superprofesjonelle fixer, Jim Eide i NAC. Anbefales!!

2  Takk, evodevo2016
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng mannfolk i alderen 50+ som reiste til Svolvær på tur bestilt og organisert av NAC. Jeg kan vel ikke få rost dem nok for gjennomføringen og oppfølgingen vi fikk gjennom hele turen. Det som var bestilt av bevertning var av topp klasse så er ikke redd for å anbefale å bestille reise av NAC.

1  Takk, Sprocket66
Anmeldt 13. april 2022 via mobile enheter