“Mat”
Anmeldelse av Svolvær Restaurant

Svolvær Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Prøvde alle på topp trpadvisor og de var fulle. Fant dette som litt bortgjemt. Meget god pizza og god service fra hyggelige folk!

Takk, 320steffenb

Anmeldt 19. juli 2020

Fint utsikt, veldig God mat og hyggelig service. Anbefales sterkt. Resturanten ligger sentralt og har god utsikt over torget.

Takk, yahyakmail
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger og blir ikke skuffet! Utrolig god mat og pizza med full smak og utrolig betjening.

Takk, Shiyar9
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk Restaurant og hyggelig betjening.smakte maten og da var veldig god mat. Utrolig plass på torget bra service. Spiste jeg Biffsnader og da var nydelig smak.

Takk, ahmadmO788OX
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

På gjennomreise i Lofoten og sultne, så falt valget på "Lofoten Restaurant" Min sambo bestilte kyllingspyd og jeg valgte barbecue ribs.
Hyggelig betjening tok imot bestillingen, og maten som kom var absolutt ingen skuffelse. Store porsjoner ( med mye kjøtt) og pent anrettet. Kyllingspydet var saftig og med veldig god smak.
Barbecue Ribs var helt nydelig. Perfekt møre og glasert med nydelig barbecue saus.
God kaffe satt prikken over i'en!
Anbefales

Takk, 617larserika

Reisende som så på Svolvær Restaurant, så også på

Har du vært i Svolvær Restaurant? Del dine erfaringer!