“Vestfjord gata 1”

Svolvær Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 24. juli 2020

Bestilte Pizza, var meget god
Utrolig hyggelig betjening.Fantastisk plass og hyggelig service. Restauranten var sentral Svolvær i andre etasje.

Takk, Johan123kamm

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Pizza, var meget god
Utrolig hyggelig betjening. Vinen var Suberbet sted vi kommer tilbake til.

Takk, royjohnsen
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Prøvde alle på topp trpadvisor og de var fulle. Fant dette som litt bortgjemt. Meget god pizza og god service fra hyggelige folk!

Takk, 320steffenb
Anmeldt 19. juli 2020

Fint utsikt, veldig God mat og hyggelig service. Anbefales sterkt. Resturanten ligger sentralt og har god utsikt over torget.

Takk, yahyakmail
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger og blir ikke skuffet! Utrolig god mat og pizza med full smak og utrolig betjening.

Takk, Shiyar9

Reisende som så på Svolvær Restaurant, så også på

Har du vært i Svolvær Restaurant? Del dine erfaringer!