“Anbefales.”
Anmeldelse av Svolvær Restaurant

Svolvær Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

God mat og meget bra service . Sterkt Anbefales .
Biffen og pizza var kjempe god
Fint sted . Hyggelig folk

Dato for besøk: august 2020
Takk, 819yasserh

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Velg noe annet!
Her var maten smakløs, vi var en gruppe på 8 hvor av to var barn. De glemte yngste sin rett og vi var de eneste i resturantene.
Burgeren var tørr og brødet var svidd og hard.
Ikke bra! Mange andre steder som er MYE bedre!

Takk, 825ninaj
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Generelt dårlig mat. Restauranten var tom, de klare fortsatt å glemme en bestilt rett. Kan ikke anbefales

Takk, kstrysse
Anmeldt 24. juli 2020

Bestilte Pizza, var meget god
Utrolig hyggelig betjening.Fantastisk plass og hyggelig service. Restauranten var sentral Svolvær i andre etasje.

Takk, Johan123kamm
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Pizza, var meget god
Utrolig hyggelig betjening. Vinen var Suberbet sted vi kommer tilbake til.

Takk, royjohnsen

Reisende som så på Svolvær Restaurant, så også på

Har du vært i Svolvær Restaurant? Del dine erfaringer!