“Hyggelig personale og god mat👍”
Anmeldelse av Svolvær Restaurant

Svolvær Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 21 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Skulle egentlig på Fellini men den var stengt så vi endte opp her isteden. Men det gjorde ingenting. Fint lokale, god service, veldig hyggelig personale og god pizza. Anbefales!

Takk, ErikJ1682

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

God service og god mat.
Delte en stor Pizza og det var nok til 2 sultne voksen.
Mye mat for pengene og veldig hyggelig betjening.

Skal du spise Pizza i Svolvær anbefaler jeg å prøve denne plassen

Takk, Kristian D
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi dumpet innom her da den restauranten vi egentlig ville spise ved var full, og vi hadde med barn som ville spise pasta.
Navnet «Svolvær Restaurant» forteller en lite kreativ historie, og vi var skuffa over at vi ikke fikk bord der vi egentlig ville spise.
Interiøret i restauranten ga oss heller ikke mer forhåpninger, dette fortalte om en typisk halvshabby restaurant. Men vi bestilte nå maten, burgertallerken til meg og pasta til resten av familien.
Maten var rett og slett god, burgeren bar preg av å være hjemmelaget og ikke masseprodusert og frosset. Familien var også fornøyd med pastaen.
Det var veldig god service, spesielt fra en ung gutt jeg antar at er i familie med de som drifter restauranten.
Jeg ser også på det som positivt at utsikten fra vinduet ved bordet var rett ned på torget i Svolvær.
Denne restauranten fortjener et mer spennende navn, og mer eksklusive skilt og innredning. Maten og servicen er bedre enn det man forventer her!

1  Takk, evlenol
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Generell gatekjøkken mat. Helt ok men prisen matcher ikke varen.
Glutenfri pizza var grandiosa med topping. Det tok de 40 kr ekstra for.

2  Takk, jonarneh189
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Dette var bra! Vi var innom Solvær med Hurtigruta og ville ha god og rask middag. Vi spiste biffsnadder og løvstek - to retter vi tenkte traff midt i konseptet. Smakfullt, saftig, sprø pommes frites. Rask og svært hyggelig service. Ujålete. Lokal touch.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Underveis

Reisende som så på Svolvær Restaurant, så også på

Har du vært i Svolvær Restaurant? Del dine erfaringer!