Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

I forbindelse med konferanse denne uka i Svolvær bodde jeg første natta på Scandic Svolvær. Hotellet ligger ute på brygga, kort avstand fra sentrum og torget. Rommene er helt standard enkle (kunne vært bedre) men utsikten fra rommet og restauranten er utrolig fin. Frokosten er ok, litt rotete og bedre utvalg. Prisen på rom er standard. Personalet er hyggelig og behjelpelige. Absolutt et fint hotell som ligger sentralt, men spis ute.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Knut-Arne K
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Tusen takk for en fin tilbakemelding Knut-Arne K. Håper vi ser deg igjen ved en annen anledning.

Mvh
Gunhild, General Manager Scandic Svolvær

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Et fint hotell helt i havkanten. Kort vei til det meste. Helt greie rom. God seng å ligge i. To stoler og et bord. Savnet en vannkoker og kaffe på rommet. Fint bad med dusj. Flott utsikt, her kan en våkne til bølgeskvulp.Veldig god frokost Hotellet var ellers veldig flott.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bentejnf
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding BentJN F.
Håper vi ser deg igjen snart ved en annen anledning.

Mvh
Gunhild

Anmeldt 17. september 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2018

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Rom med balkong gir fantastisk utsikt, men rommet er mikroskopisk med malplasserte møbler som gjør det enda trangere. Frokosten var skuffende, svært dårlig logistikk, alle må trampe over alle og svært få fat blir passet på og fylt opp. Tre frokoster under vårt opphold, ikke en dag uten tom juice, tomt for speilegg, kaffemaskin som ikke gruten ble tømt og uten yoghurt. Men: praktfull beliggenhet og kort vei til Svolvær sentrum! 2’er for frokost, 3’er for rom og 5’er for beliggenhet!

Takk, 814sirib
Thea H, Director of Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei, Siri!

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Har tatt dette videre.

Ha en fin dag!

/Thea