Booking.comUSD 142
Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TinaD2943, Director of Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Anmeldt 22. oktober 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TinaD2943, Front Office Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Anmeldt 19. oktober 2018

Dette er et hotell som jeg/vi har besøkt tidligere. Hotellet ligger sentralt i Svolvær. Rommene er litt små, men ellers greie. De beste rommene, som man må betale litt ekstra for, er de som har utsikt mot havna. Her er det også en liten balkong. Frokosten er god.

Romtips: De beste rommene er mot sør (havna).
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Per S
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Tusen takk Per S for en hyggelig tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen om ikke lenge.

Gunhild

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

I forbindelse med konferanse denne uka i Svolvær bodde jeg første natta på Scandic Svolvær. Hotellet ligger ute på brygga, kort avstand fra sentrum og torget. Rommene er helt standard enkle (kunne vært bedre) men utsikten fra rommet og restauranten er utrolig fin. Frokosten er ok, litt rotete og bedre utvalg. Prisen på rom er standard. Personalet er hyggelig og behjelpelige. Absolutt et fint hotell som ligger sentralt, men spis ute.

Reisetype: Reiste alene
Takk, knutarnek
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Tusen takk for en fin tilbakemelding Knut-Arne K. Håper vi ser deg igjen ved en annen anledning.

Gunhild, General Manager Scandic Svolvær

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Et fint hotell helt i havkanten. Kort vei til det meste. Helt greie rom. God seng å ligge i. To stoler og et bord. Savnet en vannkoker og kaffe på rommet. Fint bad med dusj. Flott utsikt, her kan en våkne til bølgeskvulp.Veldig god frokost Hotellet var ellers veldig flott.

Takk, bentejnf
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding BentJN F.
Håper vi ser deg igjen snart ved en annen anledning.

Gunhild