Agoda.com
Travelocity
HurbUSD 199
Anmeldt 26. januar 2019

Alltid Hyggelig og behjelpelig betjening ved Scandic Svolvær. God frokost og god mat i restauranten. Et hotell som jeg liker å komme tilbake til. Lett adkomst og parkering like utenfor. Og rom med balkong - og havet like utenfor.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, NorthStar40069005515
TinaD2943, Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hei, Northstar406900...

Takk for fin tilbakemelding! Den setter vi stor pris på! :-)
Velkommen tilbake til oss!

Ha en fin dag!

/Thea
Leisure Booking Manager

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TinaD2943, Director of Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Anmeldt 22. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TinaD2943, Front Office Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Anmeldt 19. oktober 2018

Dette er et hotell som jeg/vi har besøkt tidligere. Hotellet ligger sentralt i Svolvær. Rommene er litt små, men ellers greie. De beste rommene, som man må betale litt ekstra for, er de som har utsikt mot havna. Her er det også en liten balkong. Frokosten er god.

Romtips: De beste rommene er mot sør (havna).
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Per S
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Tusen takk Per S for en hyggelig tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen om ikke lenge.

Mvh
Gunhild

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

I forbindelse med konferanse denne uka i Svolvær bodde jeg første natta på Scandic Svolvær. Hotellet ligger ute på brygga, kort avstand fra sentrum og torget. Rommene er helt standard enkle (kunne vært bedre) men utsikten fra rommet og restauranten er utrolig fin. Frokosten er ok, litt rotete og bedre utvalg. Prisen på rom er standard. Personalet er hyggelig og behjelpelige. Absolutt et fint hotell som ligger sentralt, men spis ute.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, knutarnek
GunhildEL, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Tusen takk for en fin tilbakemelding Knut-Arne K. Håper vi ser deg igjen ved en annen anledning.

Mvh
Gunhild, General Manager Scandic Svolvær