Trip.com
ScandicHotels.comUSD 185
HurbUSD 214
Anmeldt 4. juli 2020

Vi bodde to netter i et koselig rom med suveren utsikt til havet og kai-promenaden i Svolvær.
Rent og pent, god seng og god frokost.
Veldig hyggelig og service-innstilt betjening, i tillegg til gratis elbil-lading, gjorde at oppholdet i vakre Svolvær ble en suveren liten mini-ferie.
Tusen takk! :)

Takk, netthora
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei netthora,

Anmeldt 1. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2020

Anmeldt 28. juni 2020

Vi ankom sent ettermiddag og fikk en meget positiv service, et pent rom med liten balkong mot vannet, og et hyggelig opphold. Restaurant stengt men fikk en fantastisk middag på Restaurant Kjøkkenet i huset ved siden av.
Frokost utenom normalen kl 07 ble servert på byens flotteste rom med utsikt over fjorden .

Takk, tethor

Hei tethor,

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Jeg skriver det samme som jeg skrev i mail til dere for to uker siden uten å motta et svar:

De siste to nettene har jeg tilbrakt ved Scandic hotell Svolvær. Hotellet ligger i nydelige omgivelser, og hotellet i seg selv er veldig flott.

Dessverre er det flere mangler ved hotellet. Jeg bestilte for eksempel hotellrom med balkong til forrige natt. Da jeg ankom hotellet, hadde dere ikke det likevel. Vinduet var skittent, og det måtte jeg vaske selv. Flere lyspærer i gangene utenfor var gått, og noen av disse stod bare og blinket. På TV-en stod det at frokosten starter 07:00. Det tok jeg med i beregningene mtp. kjøring til ferge. Resepsjonisten sa derimot at frokosten starter 08:00 og meg streng beskjed om at det hadde jeg fått beskjed om ved innsjekk. Ikke akkurat hyggelig, og det ødela for mine fergeplaner. Brødet ved frokosten var gammelt. I tillegg lå det masse døde fluer i vinduet i frokostsalen (se bilde). En annen observasjon er at en tom pakke med sigaretter ble liggende oppå et søppelspann i resepsjonsområdet i minst 2 dager. Rart.

Jeg er ikke spesielt fin på det ettersom jeg har vært student de siste 6 årene, men man bør kunne forvente mer når man betaler 1500-1700 kr for hver natt.

2  Takk, riksan95
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære riksan95,

takk for din tilbakemelding. Beklager at vi klarte å nå opp til dine forventninger. Jeg har gått igjennom dine synspunkter med lederteamet og lover deg forbedring. Håper du får anledning å komme tilbake innom snar fremtid.

Vennlig hilsen

Johan

Anmeldt 22. juni 2020

Vi hadde en kjempefin overnatting på hotellet. Bra service fra vi ankom til vi dro. Smilende i resepsjonen og kokk som hilste på under frokosten.
Rommet var rent og fint ved ankomst. Følte oss trygg i korona tiden.
Vi bestilte rom med veranda. Nydelig utsikt og himmelsk deilig å sitte i solen på morgenen å nyte en kopp kaffe.

Takk, Trond V

Hei Trond,