Booking.comUSD 152
FindHotelUSD 152
ScandicHotels.comUSD 152
Trip.comUSD 157
Anmeldt 13. juli 2020

Ble ikke møtt på noe hyggelig måte i resepsjonen, heller ikke da vi sjekket ut. Noe som er litt trist, da det skal så lite til for å gi en god opplevelse. MEN rommene var veldig fine, og elsket at det var balkong ut mot sjøen! Hotellet ligger sentralt til i Svolvær og det var lett å komme seg rundt!

Takk, Travelgurl9876
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Travelgurl9876,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Det er trist å høre at servicen ikke var tilstede da dere sjekket inn og ut av hotellet - slik skal det ikke være. Vi tar dette på alvor, og skal ta dette opp med nevnt avdeling med det samme.
Godt å høre at selve hotellet og beliggenheten sto i smak!

Anmeldt 4. juli 2020

Vi bodde to netter i et koselig rom med suveren utsikt til havet og kai-promenaden i Svolvær.
Rent og pent, god seng og god frokost.
Veldig hyggelig og service-innstilt betjening, i tillegg til gratis elbil-lading, gjorde at oppholdet i vakre Svolvær ble en suveren liten mini-ferie.
Tusen takk! :)

Takk, netthora

Hei netthora,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Anmeldt 1. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2020

Anmeldt 28. juni 2020

Vi ankom sent ettermiddag og fikk en meget positiv service, et pent rom med liten balkong mot vannet, og et hyggelig opphold. Restaurant stengt men fikk en fantastisk middag på Restaurant Kjøkkenet i huset ved siden av.
Frokost utenom normalen kl 07 ble servert på byens flotteste rom med utsikt over fjorden .

Takk, tethor

Hei tethor,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Jeg skriver det samme som jeg skrev i mail til dere for to uker siden uten å motta et svar:

De siste to nettene har jeg tilbrakt ved Scandic hotell Svolvær. Hotellet ligger i nydelige omgivelser, og hotellet i seg selv er veldig flott.

Dessverre er det flere mangler ved hotellet. Jeg bestilte for eksempel hotellrom med balkong til forrige natt. Da jeg ankom hotellet, hadde dere ikke det likevel. Vinduet var skittent, og det måtte jeg vaske selv. Flere lyspærer i gangene utenfor var gått, og noen av disse stod bare og blinket. På TV-en stod det at frokosten starter 07:00. Det tok jeg med i beregningene mtp. kjøring til ferge. Resepsjonisten sa derimot at frokosten starter 08:00 og meg streng beskjed om at det hadde jeg fått beskjed om ved innsjekk. Ikke akkurat hyggelig, og det ødela for mine fergeplaner. Brødet ved frokosten var gammelt. I tillegg lå det masse døde fluer i vinduet i frokostsalen (se bilde). En annen observasjon er at en tom pakke med sigaretter ble liggende oppå et søppelspann i resepsjonsområdet i minst 2 dager. Rart.

Jeg er ikke spesielt fin på det ettersom jeg har vært student de siste 6 årene, men man bør kunne forvente mer når man betaler 1500-1700 kr for hver natt.

2  Takk, riksan95
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære riksan95,

takk for din tilbakemelding. Beklager at vi klarte å nå opp til dine forventninger. Jeg har gått igjennom dine synspunkter med lederteamet og lover deg forbedring. Håper du får anledning å komme tilbake innom snar fremtid.

Vennlig hilsen

Johan