Booking.comUSD 158
ScandicHotels.comUSD 158
HurbUSD 183
Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2020

Anmeldt 14. juli 2020

Rommet var gammelt, slitt og veldig lite. Det var klistret tyggis under hyllen over sengen som ikke var fjernet, og det var nesten umulig å sove grunnet masse støy fra utsiden. Vil ikke anbefale dette hotellet videre. Absolutt ikke verdt prisen.

Takk, Dreamer59803701951
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære Dreamer59803701951,
takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke klarte å nå opp til dine forventninger.
Jeg har tatt en prat med husøkonomen om den tyggisen, helt klart et lavmål for renhold her på hotellet.
Håper du får anledning og komme tilbake til Scandic Svolvær.

Vennlig hilsen

Johan

Anmeldt 13. juli 2020

Ble ikke møtt på noe hyggelig måte i resepsjonen, heller ikke da vi sjekket ut. Noe som er litt trist, da det skal så lite til for å gi en god opplevelse. MEN rommene var veldig fine, og elsket at det var balkong ut mot sjøen! Hotellet ligger sentralt til i Svolvær og det var lett å komme seg rundt!

Takk, Travelgurl9876
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Travelgurl9876,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Det er trist å høre at servicen ikke var tilstede da dere sjekket inn og ut av hotellet - slik skal det ikke være. Vi tar dette på alvor, og skal ta dette opp med nevnt avdeling med det samme.
Godt å høre at selve hotellet og beliggenheten sto i smak!

Ønsker deg en fin dag!

Mvh.
Thea, Booking Leisure Manager

Anmeldt 4. juli 2020

Vi bodde to netter i et koselig rom med suveren utsikt til havet og kai-promenaden i Svolvær.
Rent og pent, god seng og god frokost.
Veldig hyggelig og service-innstilt betjening, i tillegg til gratis elbil-lading, gjorde at oppholdet i vakre Svolvær ble en suveren liten mini-ferie.
Tusen takk! :)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, netthora

Hei netthora,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag!

Mvh.