TripadvisorUSD 141
Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Svolvær og Scandic overrasket på alle måter. Nydelig sted og god atmosfære. Kort gåavstand til brygge med yrende liv og tilgang på mat i verdensklasse. Forsøk grillet tørrfisk eller bacalao og bli overrasket.

Takk, HSanne
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei HSanne,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Håper vi ses igjen :-)

Mvh.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt plassert i Svolvær, nærhet til alt.

Vi bodde i Superior rom som er «superior» fordi det har egen balkong rett ut mot sjøen og sentrum av Svolvær, og rommet hadde kingsize seng som var veldig bra. Dessverre dårlig renhold (særlig badet) og noen enkelt, uten bord/pult, uten skrivesaker, uten vannkoker/kaffemaskin av noen art, liten tv, heller ikke glass eller kjøler/minibar. Lite ladekontakter og krøkkete plassert de som var.

Fin frokost også i koronatider.

Takk, arnte2017

Hei Arnte2017,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Det er synd å høre at renholdet på rommet ikke ble gjort ordentlig, slik skal det overhode ikke være - dette skal jeg ta opp med vår husøkonom slik at vi får bedret dette med det samme.

mvh.

Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2020

Anmeldt 14. juli 2020

Rommet var gammelt, slitt og veldig lite. Det var klistret tyggis under hyllen over sengen som ikke var fjernet, og det var nesten umulig å sove grunnet masse støy fra utsiden. Vil ikke anbefale dette hotellet videre. Absolutt ikke verdt prisen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Dreamer59803701951
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære Dreamer59803701951,
takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke klarte å nå opp til dine forventninger.
Jeg har tatt en prat med husøkonomen om den tyggisen, helt klart et lavmål for renhold her på hotellet.
Håper du får anledning og komme tilbake til Scandic Svolvær.

Vennlig hilsen

Johan

Anmeldt 13. juli 2020

Ble ikke møtt på noe hyggelig måte i resepsjonen, heller ikke da vi sjekket ut. Noe som er litt trist, da det skal så lite til for å gi en god opplevelse. MEN rommene var veldig fine, og elsket at det var balkong ut mot sjøen! Hotellet ligger sentralt til i Svolvær og det var lett å komme seg rundt!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Travelgurl9876

Hei Travelgurl9876,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Det er trist å høre at servicen ikke var tilstede da dere sjekket inn og ut av hotellet - slik skal det ikke være. Vi tar dette på alvor, og skal ta dette opp med nevnt avdeling med det samme.
Godt å høre at selve hotellet og beliggenheten sto i smak!

Mvh.