Agoda.com
Trip.comUSD 182
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset hotell, fullstendig kaos på parkeringen.
Reseptionisten lite service minded og har ikke fokus på å hjelpe sine kunder. Det skal lite til for yte litt service.
Små trange rom som ikke finnes koselig, og dette skal de ha 1700kr for.
Har bestilt og ber om to stille rom, får tildelt rom i første etasje ut mot parkeringen!! Lite trivelig og lite stille!!
Slamring og bråk i dører, absolutt en av de værste stedende vi har overnattet.
Anbefales ikke lær av service og innstilling hos dere ansatte ved Scandic Havet i Bodø

2  Takk, VibekeX
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei VibekeX,

takk for din tilbakemelding. Det smerter meg å lese om din dårlige opplivelse.
Her skurrer det på en par punkter for å si det mildt. Jeg tar meg en prat med resepsjonssjefen
for å finne ut vad som har gått galt med din bestilling.

Ta gjerne direkte kontakt med meg på epost: johan.svanberg@scandichotels.com

Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Vennlig hilsen

Johan

Anmeldt 17. juli 2020

Vi var et par som bodde her og fikk et rom som var vendt mot parkeringsplassen. Var mye støy fra et utested og tømming av container. Ellers god service og vennlighet på hotellet. Flott beliggenhet....

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, oveves
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Oveves,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Mvh.
Thea, Booking Leisure manager

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Svolvær og Scandic overrasket på alle måter. Nydelig sted og god atmosfære. Kort gåavstand til brygge med yrende liv og tilgang på mat i verdensklasse. Forsøk grillet tørrfisk eller bacalao og bli overrasket.

Takk, HSanne

Hei HSanne,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Håper vi ses igjen :-)

Mvh.
Thea, Booking Leisure Manager

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt plassert i Svolvær, nærhet til alt.

Vi bodde i Superior rom som er «superior» fordi det har egen balkong rett ut mot sjøen og sentrum av Svolvær, og rommet hadde kingsize seng som var veldig bra. Dessverre dårlig renhold (særlig badet) og noen enkelt, uten bord/pult, uten skrivesaker, uten vannkoker/kaffemaskin av noen art, liten tv, heller ikke glass eller kjøler/minibar. Lite ladekontakter og krøkkete plassert de som var.

Fin frokost også i koronatider.

Takk, arnte2017

Hei Arnte2017,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Det er synd å høre at renholdet på rommet ikke ble gjort ordentlig, slik skal det overhode ikke være - dette skal jeg ta opp med vår husøkonom slik at vi får bedret dette med det samme.

mvh.
Thea, Booking Leisure Manager

Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2020