Terje H
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thea Gunnarsen, SalesScandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. aug. 2020
God Morgen 495terjeh,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Det er veldig leit å høre at renholdet ikke var blitt gjort ordentlig - slik skal det overhode ikke være, og det er veldig beklagelig. Jeg har tatt dette videre med vår husøkonom, slik at vi får tatt tak i dette med det samme! Vi beklager så mye.

Ønsker deg en fin dag, og god helg!

Mvh,
    kr 2 159
0.5 km fra Scandic Svolvær
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt to superiorrom med balkong. Gir et ekstra poeng for beliggenhet, utsikt fra balkong, gratis parkering, samt en hyggelig mannlig ansatt på kjøkkenet som hilser og snakker med folk. Det klages en del på renholdet, men det må være ganske håpløst å holde rent de gamle vegg til vegg teppene på rom som har det, samt i gangene. Syns renholdet var ok, men fikk ikke allergirom som jeg har registrert i profilen min, dette skjer nesten alltid hos Scandic, så må være noe med tilgangen til opplysninger som er vanskelig å få frem. Ringte på forhånd og spurte om det var vannkoker på rommet, noe eg fikk bekreftet at det var, men det var fjernet fra rommene fikk eg som svar i resepsjonen. Lå med balkongdøra åpen om natta, ingen støy. Det bør informeres om at en ikke kan benytte kontanter. Vi hadde en fin opplevelse der og kommer gjerne igjen

1  Takk, Ellen O
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

God Morgen Ellen,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag, og god helg!

Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2020

Anmeldt 21. juli 2020

Fint sted men 2900 kr for et lusene rom mot parkeringsplass blir siste gang. Vi hadde hotell i Harstad Chois hotell i 3 netter med frokost som for alle dagene var billigere enn en natt i dette hotellet.
Generell sett er Scandic hotellene dyr, så min anbefaling er : Finn andre hotell.

Takk, ch1232020
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Ch1232020,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Jeg har videresendt denne til nevnt avdeling, slik at dem kan ta tak i dette :-)

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 18. juli 2020

Anbefaler å bo et annet sted. Svært dårlig renhold på rom, små rom ribbet for alt av ekstra saker, superiorrom med balkong er ikke verdt prisen. Svak service i resepsjonen. Helt håpløs parkering, selv om hotellet reklamerer med at den er gratis. Det hjelper ikke når det er alt for få plasser. Hotellet må bedre driften, og ikke oppføre seg sånn mot gjestene.

1  Takk, BirgitBr

Hei BirgitBr,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Det er synd å høre at oppholdet og produktet ikke levde opp til forventningene. Dårlig rengjøring skal overhode ikke oppstå - så vit at dette tar vi på alvor, og tar tak i dette med det samme. Samme gjelder servicen. Har videresendt denne til nevnte avdelinger.

Når det kommer til parkering har vi kun gratis parkering ved ledige plasser. Ved fult hotell vil plassene raskt bli tatt. Vi har derfor anbefalt parkeringen som er rett over broen fra oss, 1 minutts gange fra hotellet. Her betaler man bare mellom 10-20 NOK per døgn - vi har funnet ut at dette må være den beste løsningen ved mangel på parkeringsplasser på hotellet.

Vi beklager så mye for dette, og vit at vi tar det på alvor. Takk for at du gir oss beskjed!

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset hotell, fullstendig kaos på parkeringen.
Reseptionisten lite service minded og har ikke fokus på å hjelpe sine kunder. Det skal lite til for yte litt service.
Små trange rom som ikke finnes koselig, og dette skal de ha 1700kr for.
Har bestilt og ber om to stille rom, får tildelt rom i første etasje ut mot parkeringen!! Lite trivelig og lite stille!!
Slamring og bråk i dører, absolutt en av de værste stedende vi har overnattet.
Anbefales ikke lær av service og innstilling hos dere ansatte ved Scandic Havet i Bodø

2  Takk, VibekeX
Johan Svanberg, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei VibekeX,

takk for din tilbakemelding. Det smerter meg å lese om din dårlige opplivelse.
Her skurrer det på en par punkter for å si det mildt. Jeg tar meg en prat med resepsjonssjefen
for å finne ut vad som har gått galt med din bestilling.

Ta gjerne direkte kontakt med meg på epost: johan.svanberg@scandichotels.com

Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Vennlig hilsen

Johan