Lillian B
5,0 av 5 boblerService
Thea Gunnarsen, SalesScandic Svolvaer, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. aug. 2020
Hei 611lillianb,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh.
  • Agoda.com
1.0 km fra Scandic Svolvaer
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 12. august 2020

Et trivelig og passe stort hotell i Svolvær. God service og behjelpelig personale. frokostene var meget bra. To sortes siller er bra for meg. Den var smakelig og det peneste frokostrom jeg har prøvd. Glass veranda ut mot havet. Vi betalte 1730 kr /natt for et superiorrum. Det er det minste superiorrum jeg har bodd i. Med balkong åt feil retning. Kun morgensol. En fin uteplass der man kan sitta i fint vær. Savnade 0,5 l fatøl.

Romtips: Be om å få et rom med keldssol.
2  Takk, Eva S
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvaer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

God Morgen Eva,

Anmeldt 3. august 2020

Hotellet har god beliggenhet, lett å finne frem. God frokostbuffet, middagen måtte vi ta ute da restauranten var stengt. Hyggelig personalet men renholdet kunne vært bedre. Gode senger men litt lite rom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, tonjehansen985

God Morgen Tonje,

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Det beste med hotellet er beliggenheten med flott utsikt samtidig som det et sentralt. Hadde en balkong med utsikt mot sjøen som var herlig på sommerkveldene. Flott frokostområde med utsikt og god mat. Hotellet fremstår ellers som litt gammelt og slitt. Trangt rom. Vinduet på rommet var skittent. Pluss for stor og gratis parkering.

Takk, TrailBlazer464488

God Morgen,

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har det meste et hotell skal ha. Ligger fint til med utsikt mot havna. Det som trekker ned er var varme rom hvor termostaten ikke kunne stilles på og vanskelig å ha åpne vinduer om natta pga. måkeskrik og høylytte pub gjester. Gratis parkering utenfor, men her var det stadig fullt og vi måtte parkere på ordinær avgiftsbelagt gateparkering et stykke unna. Gode senger.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 951arek

God Morgen 951arek,

Anmeldt 28. juli 2020

Fint hotell og fin beliggenhet. Når vi kom til hotellet møtte vi en grinete resepsjonist som nærmest himlet med øynene til oss når vi stilte spørsmål angående innsjekk og restaurant på hotellet. Hun så kun ned i PC-skjermen sin når vi snakket til henne, og hun var totalt uinteressert i å yte service og være hyggelig. Denne usmakelige oppførselen gjorde at meg og kjæresten min unngikk kontakt med de ansatte på hotellet.

Ellers var rommet rent og hyggelig.

1  Takk, Z8248HNsarar

God Morgen Z8248HNsarar,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Det er leit å høre at servicen blant vare ansatte ikke var bra, dette er veldig trist å høre - og slik skal det overhode ikke være. At gjestene våre skal føle seg godt tatt i mot er ekstremt viktig for oss.
Jeg har tatt dette videre med nevnt avdeling, slik at det blir tatt tak i dette med det samme! Takk for at du gir oss beskjed, og igjen: beklager så mye.

Thea, Booking Leisure Manager