ScandicHotels.com
SPAR USD 17
Booking.comUSD 136
getaroom.comUSD 149
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Ansatte banker på døren vær dag i rundt 10 om morgenen å sier det er «renholdere» så låser de seg inn før du får tid til å svare. Om du ikke er på rommet så går de inn å snoker. Veldig skuffet over slik brudd på privatlivet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, traveling1o1000
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Matiassgg!

Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplevde at renholderne våre gjorde brudd på privatlivet deres, slik skal det overhode ikke være. Etter klokken 10 på morgenen tar renholderne "dagrom/stayovers" for å re opp senger, legge nye hånduker, kaste søppel m.m - Hvis det da ikke henger skilt med "do not disturb" så skal vaskerne banke på dørene først for å dobbelsjekke at ingen gjester befinner seg på rommene. Beklager at dette ikke har blitt gjort på riktig vis.

Ønsker deg en fin dag, og uke!

Thea, Booking Leisure Manager

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Tre dager i nydelig vær og til og med Nordlys! Hotellet ligger fint til, har hyggelig betjening og god frokost. Rommet kunne godt vært litt større, men alt i alt et hyggelig besøk som frister til gjentakelse.

Takk, kirstenbirk
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2020

Hei Kirstenbirk,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag :-)

Thea, Booking Leisure manger

Anmeldt 21. september 2020

Scandic Svolvær er et favoritt hotell. Servicen er vennlig, rommene er bra og utsikten fantastisk. Jeg hadde rom mot havna hvor man kan følge med trafikken inn og ut, når Hurtigruta, som er et eget eventyr, kommer inn eller går. Når man går ut av hotellet ser men rett på Fjellgeita. Over broen og så er man i sentrum aav Svolvær.

Romtips: Be om rom med utsikt ut over havna
Takk, OleB235

Hei OleB235,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag :-)

Thea, Booking Leisure manager

Anmeldt 21. september 2020

Fin service ved ankomst. Fikk beskjed om oppgradert rom, men det var en skuffelse. Det var lite og trangt, så jeg lurer på hvordan ikke oppgradert var. Frokosten var bra, men helt vanelig. Parkering på utsiden.Sentralt beliggenhet. Høy pris.

Takk, Jan190444

Hei Jan190444,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag!

Thea, Booking Leisure manager

Anmeldt 18. september 2020

Gjennomsnittlig bra hotell
Bodde der 3 netter fantastiske senger
Nydelig frokost buffet
Hotellet plassering i nærheten av brygge og kort avstand til sentrum
Rompikene kunne vært litt mer flinkere med og skifte håndklær da vi opplevde at vi måtte si ifra en gang for mye tik resepsjonen

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, raadah568109

Hei Raadah568109,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag!

mvh.