ScandicHotels.comUSD 246
Expedia.comUSD 246
Orbitz.comUSD 246
HurbUSD 285
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med flott beliggenhet og nydelig utsikt. Koselig rom med balkong og sjøutsikt. Behagelige senger og delig sengetøy. God frokost servert i flotte omgivelser med vakker utsikt. Stor parkering med ladestasjoner. Hotellet har god atmosfære og service. Anbefaler rommene mot vest med sjøutsikt og balkong.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, annolivs
Tina Solem-Henriksen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei annolivs,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en riktig fin dag videre :-)

Thea, Front Desk

Anmeldt 8. mars 2021 via mobile enheter

Rommet vi først fikk var veldig kalt, de hadde glemt å sette på varmeovnen. Vi spurte om vi kunne bytte til et større rom. Det var ikke større rom tilgjengelig, men vi fikk 2 rom med dør imellom. De klarte å få oss til å føle oss spesiell, noe jeg ikke ofte opplever. Ok frokost, fantastisk utsikt fra rommet. Anbefales :-)

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, mortenw259
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2021

God Morgen Morten,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Godt å høre at resepsjonen fant en god løsning som passet dere, det er viktig!
Håper vi sees igjen :-)

Ønsker deg, og dere ei god helg!

Anmeldt 22. februar 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, gode senger og bra frokost! Veldig fint med balkong i sjøkanten. Desverre kunne de ikke servere alkohol nå, men ett behagelig opphold! Skal helt klart tilbake hit når verden er tilbake til normale tider

Takk, 781anderse
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2021

God Morgen!

¨
Ønsker deg en fin dag! :-)

Anmeldt 17. februar 2021

Vi hadde et veldig fint besøk på hotellet! Det levde absolutt opp til forventningene. Kjempefin utsikt på hotellrommet, nydelig frokost og utrolig trivelig personale! De ansatte kom med masse gode tips selv om det selvsagt var mye som var strengt pga pandemien. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Celine F
Thea Gunnarsen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2021

God Morgen Celine F,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Håper å se deg igjen ved senere anledning :-)

Ønsker deg ei fin helg!
Thea, Booking leisure Manager

Anmeldt 14. februar 2021

Vi ble møtt av hyggelige og smilende ansatte. På rommet var det pyntet og fikset for at vi skulle få en fin valentines feiring. Fikk også balkong med sjøutsikt, som ikke var bestilt. Gjorde oppholdet utrulig bra! Nydelig frokost med utsikt. Alt i alt, et super besøk hos dere- ingenting å utsette. Vi gler oss til neste gang

Takk, vildemarleen

God Morgen Vildemarleen,

Takk for hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på!
Håper å se deg igjen ved senere anledning!

Ønsker deg en fin helg!