Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 192
Trip.comUSD 270
Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Gunhild Laundal, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Anmeldt 14. juli 2021

Veldig fin beliggenhet, med flott utsikt. Vi fikk et handicap-rom, gulvet var svært slitt med mange merker og så urent ut grunnet mørke merker i parketten. Det var tomt for shampoo på rommet og støvete rundt hårføneren. Frokosten var nydelig med svært godt utvalg. Selv om jeg hadde sjekket inn elektronisk i forkant gikk det tregt med innsjekk. Gikk veldig fint og raskt med utsjekk.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Pia Emilie K

Tusen takk for fin tilbakemelding Pia Emilie K. Vi tar med oss kommentarene dine i vårt videre arbeid.

Anmeldt 8. juli 2021

Vi sjekket inn i den store sommervarmen for 1 natt. Rommet vi hadde fått hadde utsikt rett mot parkeringsplassen og hadde det ekstremt varmt. Vi snakket med resepsjonen og fikk byttet rom kostnadsfritt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 82martinberg

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 82martinberg :)

Anmeldt 6. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet er fint og moderne oppusset i fellesarealene, men gammeldagse, kjedelige og små rom. Pluss for liten veranda med stoler dom har både sol og utsikt inn mot «byen». Kort vei å gå til der ting skjer, og greit ned parkeringsplasser på utsida.

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 468rikker
Tina Solem-Henriksen, Sales på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Hei 468rikker,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på!

Ønsker deg en fin dag :-)

Mvh.
Thea, Back Office