Booking.comUSD 177
ScandicHotels.comUSD 177
Trip.comUSD 177
Anmeldt 23. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Gunhild Laundal, General Manager på Scandic Svolvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenhet og prisnivå skaper forventninger som dessverre ikke innfris. Hotellet er slitt, rommene helt ordinære, ingen kjøleskap/minibar på rommet. I første etasje ankommer man rommene gjennom en «kilometerlang» mørk og nedslitt korridor. Her må eierne snarest hoste opp og investere så det monner. No value for money. (Kan ikke si noe om restaurant eller frokost pga tidlig avreise).

Takk, TangoLima63

Tusen takk for din tilbakemelding TangoLima63. Vi tar med oss kommentarene dine i vårt videre arbeid.

Anmeldt 17. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 14. juli 2021

Veldig fin beliggenhet, med flott utsikt. Vi fikk et handicap-rom, gulvet var svært slitt med mange merker og så urent ut grunnet mørke merker i parketten. Det var tomt for shampoo på rommet og støvete rundt hårføneren. Frokosten var nydelig med svært godt utvalg. Selv om jeg hadde sjekket inn elektronisk i forkant gikk det tregt med innsjekk. Gikk veldig fint og raskt med utsjekk.

Takk, Pia Emilie K

Tusen takk for fin tilbakemelding Pia Emilie K. Vi tar med oss kommentarene dine i vårt videre arbeid.